کد مطلب: ۶۹۰۷۸۵

جاماندگان یارانه بخوانند /یارانه یک میلیون و دویست هزار تومانی

جاماندگان یارانه بخوانند /یارانه یک میلیون و دویست هزار تومانی

افرادی که مرداد ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد معوقات سه ماه گذشته به علاوه یارانه شهریور ماه را دریافت خواهند کرد که این رقم براساس دهک فرد، رقمی بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان خواهد بود.

به گزارش تجارت نیوز ، پنج شنبه بود که چهارمین مرحله از یارانه‌های نقدی جدید پرداخت شد؛ براین اساس دهک‌های یک تا ۳، نفری ۴۰۰هزار تومان و دهک‌های چهار تا نهم، نفری ۳۰۰هزار تومان یارانه گرفتند؛ اما از همان ماه‌ ابتدایی پرداخت یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی برخی مشمول یارانه شناخته نشده بودند و یارانه‌ای دریافت نکرده بودند.

به نقل از اقتصادآنلاین ، این افراد یا دهک دهمی بودند و یا پیش از آن یارانه‌ای دریافت نمی‌کردند. بنابراین شرایطی برای اعتراض این افراد فراهم شد و همچنان هم ادامه دارد؛ البته گفته می‌شد که یارانه نقدی تنها دو ماه برقرار است و پس از آن متوقف خواهد شد که تا به امروز این اتفاق نیفتاد.

بنابراین جاماندگان در این چهار ماه همواره پیگیر یارانه‌های نقدی خود بودند و با توجه به احتمال ادامه یافتن این یارانه، بسیاری مصر بودند که حتما یارانه نقدی را دریافت کنند. وزارت رفاه در مرحله ۱۳۷ پرداخت یارانه‌ها معترضینی که توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی بعد از بازبینی‌ها دهک ۱ تا ۹ شناخته شدند معوقات اردیبهشت و خرداد ماه آن‌ها واریز شد و از پنج شنبه شب برایشان قابل برداشت بود.

همچنین افرادی که این ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد یارانه شهریور و نیز یارانه اردیبهشت، خرداد، تیر را دریافت خواهند کرد؛ یعنی اگر فردی دهک اول تا سومی باشد، ماه بعد یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان یارانه می‌گیرد که این رقم برای یک خانواده ۴نفره، حدود ۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان خواهد بود. همچنین افراد دهک چهارم تا نهمی نیز یارانه ماه بعد نفری یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد؛ در واقع یک خانواده ۴نفره که در دهک چهارم تا نهم باشد، ۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    معوقات فقط یک ماه واریز شده،برای کسانی که اعتراض کردن

  • ناشناس

    یعنی ماه اردیبهشت یارانه میگیریم

  • ناشناس

    والا بخدا اشتباه برسی میکنین الان چندساله من یارانه میگرفتم از اردیبهشت قطع کردن دهک دهن قرار دادن واقعا انصاف نیست توروخدا درست برسی کنین خسته شدم اونقدر اعتراض کردم

  • ناشناس

    ثبت نام کردیم اخرین اردیبهشت هچ یارانی واریز نشد

  • ناشناس

    سلام دولت یارانه معترضین را تا مرداد پرداخت کرده وقابل برداشت هستن ولی چرا بانک اردیبهشت این افراد را آزاد نمیکنه هنوز مسدود هست

  • ابوالفضل

    باعرض سلام یارانه اردبهشت من قابل برداشت نیست، چرابه وعده هایی که داده می‌شود عمل نمی شود، یک‌شبه واسه اقلام مردم تصمیم گیری می شود واز روز بعد اقلام 300برابر گران می شود، اما اونیکه حق مردم هست همش پاسکاری می شود، این درست است

  • ناشناس

    سلام بنده مستمر ی تامین اجتماعی با حقوق زیر دو میلیون تومان با مستاجر بودن با داشتن دیسک کمر وناراحتی قلبی با کار کردن با ماشین روزی ده ساعت با این همه مشکلات گرانی با ید یارانه از اردیبهشت امسال قطع شود ایا این عدالت است هرچه اعتراض می زنم به سازمان یارانه ها می گویند درحال برسی است مگر اموال نجومی داریم به خدا به عدالت با ما رفتار کنید

  • پوریوسفی

    سال 1401 کلا یک بار برای ما یارانه ریختن اونم قابل برداشت نیست
    ما یک خانواده پنج نفری هستیم با درآمد کم چرا یارانه مارو قطع کردن؟

  • ناشناس

    سلام.من جامانده یارانه هستم.چرا مرداد برای جاماندها واریز کردن ولی برای من و دوتا پسرام که با خودم هستن واریز نشد من ی کارگر ساده هستم از کجا مخارج مدرسه رو بدم.

  • مرتضی

    سلام.من جامانده یارانه هستم.چرا مرداد برای جاماندها واریز کردن ولی برای من و دوتا پسرام که با خودم هستن واریز نشد من ی کارگر ساده هستم از کجا مخارج مدرسه رو بدم.