کد مطلب: ۷۱۴۰۹۰

جریمه خودروهای معترض اعلام شد

جریمه خودروهای معترض اعلام شد

معاون اجتماعی فراجا در استان یزد گفت: هر خودرویی که امنیت و آرامش عمومی را برهم بزند در مرحله اول ۳۱۵ هزار تومان جریمه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فراجا در استان یزد گفت: طی چند روز گذشته تعداد محدودی از عناصر معاند سعی داشتند با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در منطقه تاریخی یزد خرابکاری کنند که خوشبختانه قبل از اقدام جدی لیدرهای آنها توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

به نقل از فارس، سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار کرد: در راستای ابلاغ مقام قضایی در خصوص برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با تمام ظرفیت پای کار امنیت شهروندان یزدی است و به هیچ عنوان با مخلان نظم و امنیت عمومی مماشات نخواهد کرد.

وی درخصوص اغتشاشات اخیر محلات فهادان و امام شهری یزد نیز افزود: مردم فهیم یزد به خوبی در محله تاریخی فهادان صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و اعلام کردند به هیچ عنوان ناآرامی‌های اخیر را تأیید و همراهی نمی‌کنند.

معاون اجتماعی فراجا در یزد افزود: طی چند روز گذشته تعداد محدودی از عناصر معاند سعی داشتند با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در منطقه تاریخی یزد خرابکاری کنند که خوشبختانه قبل از اقدام جدی لیدرهای آنها توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ مزیدی تصریح کرد: متأسفانه هیجانات آنی تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه موجب شده برخی جوانان ونوجوان کم سن و سال در این تحرکات شرکت کنند که پلیس بر حسب وظیفه خود برای استقرار امنیت مجبور به برخورد با آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندان خود به ویژه در شرایطی نظیر اتفاقات اخیر، گفت: منافقین سعی می‌کنند با تحریک احساسات جوانان آنها را مجبور به اقداماتی بکنند که گاهاً خودشان هم راضی به انجام آن نیستند و بعد از دستگیری با حیرت از کار انجام شده اظهار ندامت می‌کنند.

معاون اجتماعی فراجا در استان یزد با بیان این که بسیاری از لیدرهای اغتشاشات شناسایی و برخی هم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: فیلم دستگیرشدگان در روز‌های آینده پخش می‌شود.

مزیدی در پایان سخنان خود خطاب به رانندگانی که در ترافیک شهری با بوق ممتد و یا تردد غیرضروری نظم عمومی شهر را دچار اخلال می‌کنند نیز تأکید کرد: هر خودرویی که امنیت و آرامش عمومی را برهم بزند در مرحله اول ۳۱۵ هزار تومان جریمه می شود و در صورت تکرار خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه جالب که یهویی متحیر میشن😂😂😂😂 شوخی میکنید دیگه؟؟