به گزارش تجارتنیوز، رستم قاسمی گفت: سن ثبت نام کنندگان آقای مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن به ۲۳ سال رسیده و از ۲۰ دی ماه ثبت نام آنها آغاز میشود. ثبت نام کنندگان باید زمان ثبت نام تعهد محضری بدهند که در هنگام تحویل واحد متاهل شده باشند در غیر این صورت واحد برای آنها به قیمت کارشناسی شده حساب میشود.
او گفت: برای ارزانتر تمام شدن ساخت مسکن، زمین ، پروانه ساختمانی، نقشه و طراحی که توسط نظام مهندسی ارائه میشود رایگان است.
سامانه ثمن برای ثبت نام متقاضیان فاقد مسکن طراحی شده و تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده و امروز مهلت ثبت نام برای ۴۶۰ شهر به اتمام میرسد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالعه بیشتر:
آخرین مهلت ثبتنام در طرح جهش مسکن
دراخبارعلام کنید که هزینه نظام مهندس ندار
اگه راست باشه که خوبه به قولشان عمل کنن
مگه حالا حتما باید ازدواج کنید؟! همینجور زندگی کنید دیگه بهتره تا الکی یکی محدودتون کنه.
وقتی کار نداریم چجوری زن بگیریم. مشکل اشتغال رو حل کنید اول. بعد گرونی افسار گسیخته. بعد دختران پر توقع. بعد تازه میرسیم سر خونه، بعددددش ازدواج اون هم نه به زور و شلاق و تعهد محضری!!! مملکت که هیچی سر جاش نیست همین میشه دیگه. این طرح ها رو میگذارید که بگید ما به تعهدات خودمون عمل کردیم. خودتونید. ما هم گوشامون مخملی.
خیلی ها که کار ندارند بخاطر این هستش که تلاشگر نیستن و چیزهایی رو که باید یاد بگیرن رو یاد نمی گیرن و خیلی هاشون تنبل هستن و خیلی هاشونم از صفر کار رو شروع نمی کنن
عزیز جان تنبل نیستند بله کار هست اما از ساعت ۷ صبح بری تا ۹ شب حدود ۱۴ ساعت کار حالا ۱ ساعتم استراحت بدند بهت برا ناهار یعنی ۱۳ ساعت کار حالا ایناش هیچی حقوق یا اداره کار یا نهایت ۳ میلیون خوب حالا جناب پروفسور به نظرت با این خرج چه جوری با این پول خونه بخره ماشین بخره و خرج خونه بده اقای زرنگ که تنبل نیستی بگو ما هم بکنیم
مسکن ملی دو ساله ثبت نام کردم هنوز جاش مشخص نیس .دولت این همه درامد را چه کار میکنه کجا میرود …….سرمایه ایران زیاده چه میشود ……
چرا بعضی ها ب این طرح ایراد میگیرن ؟برا افراد ضعیف خیلی هم خوبه بخدا اسنپ فود کار کنی حداقلروزی500کار می کنی به حرف بعضی دلال ها گوش نکنید و اگر ثبت نام کردید انصراف ندید بعضی ها چون ب ضررشون هست فقط نظر منفی میدن
احتمال داره این مسکن ملی هم مثل بورس نقشه دولت واسه خالی کردن جیب مردم بدبخت بیچاره باشه تا از این طریق کسری بودجه خودشون رو تامین کنن و مسکنی هم تحویل ندن. هر بار یه جوری مردم رو فریب میدن.
با این شرایط گرونی، فقط آرزوی مرگ داریم.
می ترسم ثبت نام کنم و صاحبه خونه بشم ولی اون شخصی
که من میخوام جورنشه و مجبور شم ازدواج کنم که وضع بدتر میشه .زیر چادر میخوابم ولی با اونی که هم زبون من نیست ازدواج نمیکنم همین حکایت مولاناست که میگه:
جوونیمون که تو محدودیت و گرونی گذشت لااقل فرصت انتخاب ازدواج رو به خودمون بدین که یه دختر خوب اختیار کنیم .ن اینکه صرفا بخاطر مسائل اقتصادی و مسکن مجبور شیم ازدواج کنیم چکاریه آخه. عجب !