مدیرکل اسبق آژانس انرژی اتمی اظهار کرد: اگر دولت ترامپ نزدیکترین متحدان اروپاییاش در ناتو را فروخت ، چطور میشود که ما به آنان تکیه کنیم.
به گزارش تجارت نیوز، محمد البرادعی، مدیرکل اسبق آژانس انرژی اتمی در پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی ایکس در قالب پرسشی از دونالد ترامپ نوشت: اگر دولت ترامپ نزدیکترین متحدان اروپاییاش در ناتو را بهدلیل امتناعشان از مشارکت در جنگ تجاوزکارانهاش علیه ایران فروخته است، چطور میشود که ما برای تضمین امنیت منطقهٔ عربیمان و حفظ حقوق و منافعمان به آن تکیه کنیم؟