کد مطلب: ۳۷۴۱۷۷

در هتل شایگان کیش چه امکاناتی در اختیارتان قرار می‌گیرد؟

در هتل شایگان کیش چه امکاناتی در اختیارتان قرار می‌گیرد؟

کیش مروارید خلیج همیشه فارس، تقریبا در بیشتر مواقع سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. این امر باعث شده که فراهم آوردن مکانی برای استراحت این مهمانان، تبدیل به یکی از درآمدهای اصلی شهر شود، لذا رقابتی شدید بین هتل‌های کیش برای ارائه خدمات بهتر و متفاوت به مشتریان خود وجود دارد.

کیش مروارید خلیج همیشه فارس، تقریبا در بیشتر مواقع سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. این امر باعث شده که فراهم آوردن مکانی برای استراحت این مهمانان، تبدیل به یکی از درآمدهای اصلی شهر شود، لذا رقابتی شدید بین هتل‌های کیش برای ارائه خدمات بهتر و متفاوت به مشتریان خود وجود دارد. در‌ این کارزار رقابت در خدمت‌رسانی نام هتل شایگان کیش در کنار چند هتل دیگر در صدر جدول رضایت مسافران قرار گرفته است.

هتل شایگان به علت موقعیت خوب خود درکیش و همچنین سطح خدمات و امکانات بسیار خوب، سالانه بسیاری از گردشگران کیش را به سمت خود جلب می‌کند. شناخت این هتل و امکانات آن در تصمیم‌گیری برای انتخاب این هتل بسیار موثر است. بنابراین تصمیم به معرفی امکانات این هتل گرفته‌ایم.

موقعیت جغرافیایی هتل شایگان و تاثیر آن

هتل شایگان کیش در یکی از بهترین نقاط گردشگری کیش، در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع واقع شده است. این هتل با قرارگیری در کنار مجتمع‎های پردیس 1 و 2 و پشت مرکز تجاری پانیذ از نظر مسافرانی که برای خرید راهی کیش شده‌اند یکی از بهترین انتخاب‌ها است. همچنین فاصله بسیار کم این هتل از سایر مراکز تجاری کیش آن را به بهشتی برای دوستداران خرید تبدیل کرده است.

shaygan1

فاصله هتل مجلل شایگان کیش از اسکله و تفریحات آن نیز بسیار کم است، به نحوی که مهمانان به راحتی (کمتر از 15 دقیقه) قادر به رساندن خود به اسکله با پای پیاده هستند. با توجه به اینکه بسیاری از تفریحات کیش در نزدیکی اسکله قرار دارد، هتل شایگان از نظر رسیدن به اماکن تفریحی نیز از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.

ساختمان و واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش

ساختمان هتل شایگان کیش با مساحت یازده هزار متر مربع (از کل زمین پانزده هزار متر مربعی)، در 6 طبقه احداث شده است و به طور کلی دارای 140 واحد اعم از سوئیت و اتاق است. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز جزیره و یا دریا هستند. این 140 واحد، به 18 اتاق دو تخته، 70 اتاق 3 تخته، 20 ویلای لوکس با یک اتاق خواب، 10 ویلای لوکس با دو اتاق خواب و 22 باب سوئیت یک خوابه و سوئیت دوخوابه رویال تقسیم می‌شود.

shaygan2

اتاق‌های دو و سه تخته هتل شایگان نمایی رو به جزیره دارند، اما سوئیت‌ها و ویلاها از نمای دریا و جزیره برخوردار هستند، همچنین رنگ واحد‌ها در طبقات مختلف متفاوت است.

امکانات تفریحی هتل شایگان

هر چند محل قرارگیری هتل شایگان کیش به گونه‌ای است که به مراکز تفریحی کیش دسترسی خوبی دارد، اما در خود هتل نیز امکاناتی خوب برای تفریح شما در نظر گرفته شده است. این تفریحات شامل انواع میز بیلیارد (اسنوکر، ایت و پیرامید)، فوتبال دستی، سالن بازی‌های ویدوئی و کامپیوتری، اتاق تلویوزیون و زمین بازی کودکان می‌شود که مجموعه را به انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند. لازم به ذکر است که فاصله هتل تا مجموعه بولینگ مریم نیز بسیار کم است. از دیگر امکانات تفریحی هتل می توان به اجاره دوچرخه و خودروهای لوکس اشاره کرد.

shaygan3 1

ازنکات مهم قابل ذکر دیگر برگزاری تورها و برنامه‌های تفریحی مختلف توسط هتل است که آن را به قطبی برای تفریح مهمانان خود تبدیل کرده است.

هتل شایان کیش، اقامتی برای تفریح و لذت بردن از دریا

امکانات رفاهی هتل شایگان کیش

از نظر رفاهی این هتل دارای مرکز تندرستی و سلامتی شامل استخر، سونا، جکوزی، اسپا و حمام سلطنتی است که می‌توانند خستگی را از تن شما خارج و لحظاتی راحت همراه با نشاط را به شما هدیه کنند. همچنین هتل شایگان با در اختیار داشتن مجموعه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها از نظر تامین غذاهای با کیفیت خوب برای همه سلیقه‌های غذایی، رفاه مهمانان خود را فراهم کرده است.

shaygan4

رستوران و فست فود شانی (ظرفیت 250 نفر) با اجرای موسیقی زنده، لحظاتی شاد را برای شما و خانواده رقم خواهد زد، در چایخانه سنتی صبا، همراه با گذشته خواهید شد و در کافی‌شاپ شهنوش با اجرای زنده پیانو به آرامش خواهید رسید، اما این پایان کار نیست، هنوز کافی شاپ تراس دریا، با نوشیدنی‌هایش شما را به تماشای منظره‌ای بی نظیر از دریا و ساحل دعوت می‌کند. کافه لانژ هم آماده پذیرایی از شما با قهوه‌های بی نظیر در لابی هتل است و کافه رستوران گاردن با موسیقی زنده و خوراکی‌های خوشمزه در محوطه هتل انتظار شما را می‌کشد.

اگر از دوست‌د‌اران خرید هستید، علی رغم نزدیکی به مراکز خرید، فروشگاه‌های این هتل نیز فرصت خوبی را برای خرید در داخل هتل در اختیار شما خواهند گذاشت، افزون بر خرید، در کنار فروشگاه‌ها عکاسی مجهز هتل قرار دارد که با در اختیار قرار دادن لباس‌های متنوع و جالب خاطرات خوبی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

امکاناتی برای کار در هتل شایگان کیش

این هتل علاوه بر میز کار در واحدهای خود با ارائه اینترنت پر سرعت در تمامی هتل و نیز در اختیار قرار دادن سالن همایش، سالن میتینگ کلاسی، اتاق جلسات VIP و دبیرخانه در طبقه چهارم با امکانات کامل صوتی و تصویری، محیطی کامل و آبرومند را برای فعالیت‌های کاری و تجاری فراهم کرده است. از دیگر خدمات هتل شایگان در این زمینه ‌می‌توان به ارائه لپ تاب و خدمات چاپ و تکثیر اشاره کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.