به گزارش تجارتنیوز، به گفته کارشناس هواشناسی، بارش برف و باران در برخی از نواحی کشور امروز هم ادامه دارد.
آنطور که ایزدی، کارشناس هواشناسی میگوید: «بارشها در استانهای کهگیلویهوبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بخشهای شمالی استان فارس، شمال استان بوشهر، بخشهای جنوبی استان خراسان رضوی و نواحی شمالی استان خراسان رضوی ادامه دارد.»
پیشبینی هوا ۲۴ ساعت آینده
این کارشناس هواشناسی در گفتوگو با شبکه خبر میگوید: «در ۲۴ ساعت آینده شدت بارشها را در استان های چهارمحالوبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخشهای شرقی استان خوزستان شاهد هستیم.»
به گفته این کارشناس با توجه به شدت بارش در این مناطق آبگرفتگی در معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانهو مسیرها پیشبینی میشود.
او میگوید: «فردا نیز بارشها به صورت برف و باران ادامه دارد. روز سهشنبه سامانه بارشی از کشور خارج و در روز چهارشنبه سامانه دیگری از سمت شمال غرب کشور وارد میشود.»
سامانه بارشی روز چهارشنبه نواحی شمال غرب و غرب کشور را دربرمیگیرد و بارش برف و باران شروع میشود.
سدهای غرب کشور آماده مهار سیلابهای احتمالی
معاون بهرهبرداری شرکت منابع آب و نیروی ایران نیز گفت: «با توجه به پیشبینیهای سازمان هواشناسی برای هفته آخر آذر ماه و احتمال وقوع بارشهای به نسبت مناسب در حوضههای آبریز کارون و دز، سدهای غرب کشور آمادگی لازم برای مهار سیلابهای احتمالی را دارند.»
هشدار درباره بارش برف و باران به کشاورزان و عشایر
مدیر کل پایش هواشناسی کشاورزی نیز گفت: «با توجه به بارندگیهای پیش رو به کشاورزان جنوب شرق و جنوب توصیه میشود که در برداشت هندوانه شب یلدا عجله کنند.» (باشگاه خبرنگاران)
خواهش میکنم برای سهام عدالت مافکری بکنید ماهنوز ثبت نام نشدیم خیلی نیاز داریم نمیدونم چکار کنم بی سرپرست ودوتا دختروخونه اجاره ای خیلی سخته
سلام ماهنوزسهام عدالت نداریم خیلی نیازمندیم نمیدونم چکارکنم
ما تو شرق خوزستان هستیم واقعا بارش ها تا به حال خیلی خوب بوده حتی تو ارتفاعات اطراف هم برف اومد
خدارو شکر به خاطر این نعمت انشاءالله که همه جا بارون بباره
من زمستان را با برف و باران دوست دارم واقعا زیبایی باران و برف و هوای مه آلود را زیبا شناسان درک میکنند. خدا کنه شهر ما هماز برف زمستانی بی نصیب نمونه .دلم هوای یکبرف سنگینو آدم برفی کرده ..به طبیعت احترامبزاریمکه باهامون آشتی کنه
ما جنوبی ها هرچی مسیر هواپیما مسافر بری هست انداختن رو سرمون از اون طرف آلودگی های گازی شرکت های عسلویه انشاالله در آینده ای نزدیک استان های جنوب بالاخص فارس به کویر تبدیل میشه گاز های گلخانه ای که ابرها را از باروری خارج و پراکنده میکنه ????
خداراشکر بابت بارون که به همه چیز شادی و طراوت بخشید
برای استان فارس شهرقیرکارزین کی باراندگی داریم
)
خدارو به اندازه دانه دانه های بارانش شکر( الحمدالله رب العالمین)
یه کلیپ گذاشته بودبخاطرامواج پارازیت ماهواره که میفرستن بارون وبرف نمیادابرهارو فراری میده
چرااخه؟؟!!!من خودم یه نرمافزارساده دارم عکسای ماهواره ای داره خیلی بهتر از اداره هواشناسی بااون همه تجهیزات و کارمند وتشکیلات پیشگویی میکنم حالا یه بار دوبار اشتباه که البته اونهم نباید باشه چون بعضی مواقع جون مردم درمیان این هفته یه پیش بینی داشتیم موح اول اومدحدود ده ساعد متفرقه بارید امشب گفت موج دوم میاد که نگاهعکس ماهواره کردم دیدم هواداره صاف میشه از عیدامسال بارها دقت کردم بیشتر پیشگوییهاواخطارها عملی نشده واتفاق نیفتاده