کد مطلب: ۶۷۰۷۲۱

آخرین اخبار از مذاکرات وین/ بن‌بست مذاکرات برداشته شد؟

آخرین اخبار از مذاکرات وین/ بن‌بست مذاکرات برداشته شد؟

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری از رفع بن‌بست‌ اخیر مذاکرات و از سرگیری روند گفتگوها خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین اخبار مذاکرات وین چیست؟ موانع برداشته شد؟

به نقل از مهر ، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری به تشریح نتایج سفر خود به تهران پرداخت و افزود که در این سفر بن بست اخیر مذاکرات وین برای برچیدن تحریم‌های ایران رفع گردید.

بر اساس این گزارش، جوزف بورل در صفحه توئیتر خود نوشت: نتیجه مهم سفر من به ایران این است که بن بست اخیر را رفع کردیم و مذاکرات متوقف شده پیرامون برجام از سرگرفته خواهد شد.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه پس از رسیدن به تهران و دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هم در پیامی توییتری نوشته بود که هدف اصلی سفرش «شتاب بخشیدنی جدید به مذاکرات و بازگرداندن توافق هسته‌ای برجام به مسیر اصلی آن» است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره ادامه داد: در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران پیرامون ازسرگیری مذاکرات ایران و آمریکا در روزهای آینده با تسهیل تیم من برای حل آخرین مسائل باقیمانده توافق کردیم.

وی ادامه داد: روابط دوجانبه ما پتانسیل بسیار زیادی دارد، اما بدون برجام کارآمد، نمی‌توانیم روابط خود را به طور کامل گسترش دهیم.

قیمت سکه کاهشی شد!

در معاملات روز گذشته در بازار ارز همه نرخ ها کاهشی بودند اکثر معامله‌گران اعتقاد داشتند سفر بورل به تهران و اعلام از سرگیری مذاکرات قیمت‌ها در بازار را در سرازیری قرار داد.

تنها استثنا در بازار ارز قیمت دلار متشکل بود. دلار متشکل ساز مخالف زد و برخلاف سایر ارزها ۳۰ تومان هم بالا رفت.

بازار سکه نیز از کاهش در امان نبود. اوج این کاهش برای سکه رفاه اتفاق افتاد که نسبت به قیمت روز پنجشنبه ۶۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.