خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۰۰۷۰

آخرین خبرها از مدیرعامل جدید بانک مسکن

آخرین خبرها از مدیرعامل جدید بانک مسکن

معاون امور بانکی وزیر اقتصاد از انتخاب مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباس معمارنژاد معاون امور بانکی وزیر اقتصاد گفت: فرآیند تعیین مدیرعامل این بانک در حال طی شدن است.

وی افزود: باید گزینه‌های مد نظر را به نهادهای ذی ربط معرفی کنیم تا مجوزهای لازم اخذ و مصاحبه‌ها انجام شود.

معمارنژاد درباره گزینه‌ها حاضر به اظهارنظر نشد.

گفتنی است ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل سابق بانک عامل بخش مسکن ۷ اردیبهشت امسال در اثر ابتلا به ویروس کرونا پس از حدود دو ماه ابتلای به این بیماری، به دلیل بیماری زمینه‌ای کلیوی درگذشت.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وام مسکن ؟؟؟ نه بگو دام
    15 میلیون دستتو میگیره اما باید 80 میلیون پس بدی تازه اونم باخرید اوراق !!!؟؟؟ کافیه از مردمی که گرقتار وام بانک مسکن شدن بپرسید که چه کلاهی سر مردم میذاره !!!؟؟؟

  • ناشناس

    بانک مسکن وام گیرنده رو به خاک سیاه میشونه !!! کافیه از افرادی که اوراق خریدن و وام گرفتن بپرسین !!!!؟؟؟؟باید چند برابر اصل وام به بانک برگردونه !!!

  • ناشناس

    انچه مملکت را در این اوضاع بد اقتصادی و بیماری مردم را عصبانی کرده قانون های سرمایه داری است که نهادها و سازمانها و دستگاه های دولتی و خصوصا بانکها شهرداری ها را به جان ملت انداخته بانک مسکن وام ۱۷.۵ درصدی مسکن با اوراق ۸۰ هزارتومانی داخلش یکسری بند و ماده و بهانه گیری گذاشته و وام مردم را بصورت قطره چکانی پرداخت می کنند و هر روز اجناس را گران می کنند خدا لعنت کند قانون گذاران بانک مسکن را به خدا قسم انقدر ناراحت هستم که میخواهم بانک و کارمندانش را به اتش بکشم چرا مشکلات مردم را درک نمیکنید قانون پیشرفت فیزیکی برای نصف وام واقعا مسخره استاخطار می کنم اگر تجدید نظر نشود برخورد قهری مردم را خواهید دید