خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۸۰۴۹

بورس سه‌شنبه چگونه بازگشایی شد؟ / بازار مجددا قرمز شد

بورس سه‌شنبه چگونه بازگشایی شد؟ / بازار مجددا قرمز شد

در آغاز معاملات روز سه‌شنبه بازار سهام، شاخص کل با افتی 1600 واحدی مجددا روندی نزولی به خود گرفت. فشار عرضه در اکثر گروه‌های صنعتی مشاهده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز سه‌شنبه 27 اسفند، شاخص کل با افتی 1600 واحدی نسبت به پایان روز گذشته به محدوده 504 هزار واحدی سقوط کرد. این در حالی است که در 5 دقیقه ابتدایی شاخص نزدیک به 1000 واحد رشد را به ثبت رسانده بود.

7 10

در جریان 40 دقیقه ابتدایی بازارهای بورس و فرابورس، در مجموع بیش از 350 هزار معامله انجام شد که در این معاملات، یک میلیارد و 700 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 16 میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان، سه سهم شبندر، وبملت و شپنا به ترتیب با 367، 290 و 237 واحد بیشترین تاثیر منفی و نماد اخابر با 228 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

2 6

در میان گروه‌های مختلف به جز گروه خودروسازی و قطعات که نیمی از نمادهای آن سبزپوش هستند، در مابقی گروه‌ها شاهد فشار سنگین عرضه از سوی سهامداران هستیم. این در حالی است که در 40 دقیقه ابتدایی بازار خساپا با بیش از 850 میلیون ریال معامله، بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص داده است.

شاخص کل در حالی مجددا روندی نزولی به خود گرفته که دیروز پس از 2 روز سرخ‌پوشی، بازار رنگ سبز به خود گرفته بود. همچنین بر اساس اعلام سازمان بورس، عرضه اولیه آریا که قرار بود در سال 98 انجام شود به سال آینده موکول شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • دکتر فضل اله آهنگرانی

    با سلام خدمت بورسی های عزیز
    همه ساله نزدیک به پایان سال شاخص سهام افت پیدا کرده و بازار سرمایه در اکثر نمادها منفی می شود و این بخاطر این است که خیلی ها پول لازم هستند و سعی می کنند سهام خود را بفروشند و به پول نقد تبدیل کنند و به همین خاطر فشار عرضه بر تقاضا بیشتر شده و باعث می شود که بازار روند صعودی را به خود نگیرد و رو به نزول و منفی شدن و سقوط پیش برود؛ یک توصیه به سهامداران عزیز که باید بکنم این است که اگر به پول واقعاً نیاز ندارید سهام خود را نفروشید چون بعد از تعطیلات رسمی 4روزه شاهد رشد تدریجی قیمت سهامتان خواهید بود؛ پس اگر واقعاً پول لازم ندارید دست نگهدارید و سهام ارزشمند خود را با قیمت ارزان در اختیار یک سری آدم که درست نقطه ی مقابل شما در صف خرید کمین کرده اند تا سهم شما را مفت از چنگتان دربیاورند نگذارید؛ آنها خوب میدانند که بعد از تعطیلات 4روزه بازار مثبت و سبزپوش شده آنوقت فقط شما هستید که اعصابتان خرد خواهد شد که چرا سهامتان را به رایگان فروختید. موفق باشید