کد مطلب: ۲۷۶۷۵۲

آغاز توزیع لاستیک کامیون با نرخ دولتی

آغاز توزیع لاستیک کامیون با نرخ دولتی

طرح توزیع انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

طرح توزیع انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای؛ بر اساس توافق صورت گرفته بین این سازمان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک، توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و به تدریج طی روزهای آتی در شهرهای مختلف کشور، فرآیند توزیع اجرایی می‌شود.

این گزارش حاکی است میزان سهمیه اختصاص یافته برای توزیع لاستیک بر اساس اولویت‌بندی شهرهای کشور و بر مبنای میزان فعالیت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و حجم کالای جابجا شده در شهرهای مذکور صورت گرفته است.

بر این اساس، توزیع لاستیک در سه اولویت انجام می‌شود که در اولویت نخست لاستیک مورد نیاز در شهرهای بندرعباس، بندر امام (ره)، اصفهان، شیراز، قزوین، تهران، کرمان، تبریز، یزد و اراک انجام شده و اولویت‌های بعدی طی روزهای آتی از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این گزارش با اشاره به اینکه این لاستیک‌ها هم شامل لاستیک‌های وارداتی و هم لاستیک‌های مربوط به تولیدکنندگان داخلی است، می‌افزاید: طبق توافق صورت گرفته انجمن واردکنندگان لاستیک در پایانه بندرعباس، بندر امام (ره) و شیراز مستقر شده‌اند و در حال حاضر محموله لاستیک‌های درخواستی به مقصد این شهرها اعزام شده که در روزهای آینده توزیع می‌شود، در شهرهای بزرگ نیز توزیع لاستیک در محل پایانه‌های بار و در سایر شهرها از طریق نمایندگی‌های فروش لاستیک انجام خواهد شد.

گفتنی است پیش‌تر تاریخ های ۱۴، ۱۷ و ۲۳ تیر به عنوان زمان آغاز فروش لاستیک دولتی به کامیون‌داران اعلام شده بود که اجرای این طرح در هر سه تاریخ وعده داده شده به تعویق افتاد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.