کد مطلب: ۱۱۸۰۱۷

آغاز مذاکره نهایی برای خرید ۱۰۰ فروند ایرباس

آغاز مذاکره نهایی برای خرید 100 فروند ایرباس

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد نمایندگان ایرباس برای مذاکره به منظور نهایی کردن توافق فروش حدود 100 فروند هواپیما در تهران حضور دارند. نمایندگان غول هوافضای اروپایی روز یکشنبه به تهران رسیدند در حالیکه چند ساعت پیش از آن ایران ایر قرارداد با نمایندگان بوئینگ قراردادی به ارزش ۱۶.۶ میلیارد

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد نمایندگان ایرباس برای مذاکره به منظور نهایی کردن توافق فروش حدود 100 فروند هواپیما در تهران حضور دارند.

نمایندگان غول هوافضای اروپایی روز یکشنبه به تهران رسیدند در حالیکه چند ساعت پیش از آن ایران ایر قرارداد با نمایندگان بوئینگ قراردادی به ارزش ۱۶.۶ میلیارد دلار برای خرید ۸۰ هواپیما امضا کرده بود.

اصغر فخریه کاشان، معاون وزیر راه و شهرسازی به خبرگزاری فرانسه گفت: یک هیات نمایندگی ایرباس به تهران رسیده است و ما مذاکرات را آغاز کرده ایم. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، ما ظرف یک هفته توافق خرید حدود ۱۰۰ فروند هواپیما را امضا خواهیم کرد.به گزارش ایسنا، هر دو شرکت بوئینگ و ایرباس که برخی از قطعات هواپیماهایش در آمریکا تولید می شود، در سپتامبر از وزارت خزانه داری برای فروش هواپیما به ایران مجوز گرفتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.