کد مطلب: ۳۵۸۶۵۴

مديرعامل سايپايدک خبر داد:

آمادگی كامل سایپا برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی

آمادگی كامل سایپا برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا از آمادگی كامل گروه خودروسازی سايپا برای ارائه خدمات به مشتريان در طرح امداد نوروزی سال 98 خبر داد.

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا از آمادگي كامل گروه خودروسازی سايپا برای ارائه خدمات به مشتريان در طرح امداد نوروزی سال 98 خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بهزاد پناهی ضمن تبريک پیشاپیش سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: طرح امداد نوروزی سال 98 گروه سايپا از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز مي‌شود و به مدت 21 روز تا پايان روز 16 فروردين ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه‌ريزی‌های انجام شده، نمايندگی‌های منتخب سايپا در سراسر كشور آماده خدمت‌رسانی به مشتريان در طرح امداد نوروزی هستند.

پناهی گفت: وظيفه شبكه خدمات پس از فروش سايپا در ايام نوروز، ايجاد اطمينان خاطر برای مشتريان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، تمامی پايگاه‌ها و واحدهای امدادي در جاده‌های سراسر كشور به مشتريان خدمات ارائه میدهند.

مديرعامل سايپايدک كيفيت در خدمات را اصل اساسي و مهم در جلب رضايت مشتريان دانست و گفت: شبكه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترين خدمات را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به مسافران نوروزی ارائه کند.

وی ادامه داد: در اين طرح 11 دفتر منطقه‌ای و 20 انجمن صنفی نمايندگی‌ها وظيفه كنترل و نظارت بر عملكرد نمايندگی‌ها و واحدهای امدادی را بر عهده دارند و در مجموع بيش از 6 هزار نفر از نيروهای انساني گروه سايپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمينان خاطر را در ايام نوروز برای مشتريان فراهم كنند.

پناهي همچنين به همكاری امداد خودروسايپا با پليس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و ساير نهادهاي مرتبط در ستاد سفرهاي نوروزی اشاره كرد و گفت: در سايه اين همكاری‌ها قطعا مشتريان گروه سايپا لحظات خوبی را در جاده‌ها تجربه خواهند كرد.

وی همچنين از مشتريان گروه سايپا خواست در صورت بروز مشكل در حين سفر، با شماره 096550 تماس بگيرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودروهای متفرقه پرهيز كنند تا متحمل هزينه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعميرات غير استاندارد نشوند.

ImageHandler 2

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.