کد مطلب: ۲۲۲۴۷۱

آمار جدید فروش فیلم‌های نوروزی اعلام شد

آمار جدید فروش فیلم‌های نوروزی اعلام شد

جدیدترین آمار پخش فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده بود، توسط دفاتر پخش اعلام شد.

احمد مختاری مدیرپخش دفتر هدایت‌فیلم درباره فروش فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد گفت: مجموع فروش این فیلم در تهران و شهرستان تا شب گذشته ۱ فروردین‌ماه با حدود ۱۶ سالن در تهران و ۱۰ سالن در شهرستان ۷۰ میلیون تومان بوده است اما تعداد سالن‌های شهرستان‌ها به مرور اضافه می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلم‌سازان درباره فروش فیلم «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی نیز اظهار کرد: این فیلم تا شب گذشته در تهران به فروش ۲۰۰ میلیون تومانی رسیده است این فیلم در شهرستان‌ها هم در دو سه روز گذشته تنها در مشهد روی‌پرده رفته اما قرار است از امروز ۲ فروردین‌ماه در ۱۰ شهرستان دیگر اکران شود با احتساب این شهرستان‌ها، تعداد سالن‌های این فیلم‌سینمایی حدود ۵۰ سالن می‌شود.

رژین میرزایی از دفتر پخش فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی درباره فروش فیلم‌ سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا بیان کرد: این فیلم تا شب گذشته در تهران به فروش ۳۹۰ میلیون تومانی و در شهرستان به فروش ۲۱۲ میلیون تومانی و در مجموع به فروش ۶۰۲ میلیون تومانی با حدود ۸۴ سالن در سراسر ایران دست پیدا کرده، ضمن اینکه قرار است حدود ۳۰ سالن دیگر تا روز جمعه ۳ فروردین‌ماه به سالن‌های این فیلم اضافه شود.

فیاض هوشیار پارسیان از دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان درباره فروش این فیلم گفت: این فیلم تا شب گذشته در تهران و شهرستان به فروش ۵۳۰ میلیون تومانی با حدود ۷۵ سینما دست پیدا کرده است.

غلامرضا فرجی از دفتر پخش حوزه هنری درباره آمار فروش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و محصول گروه هنر پویا بیان کرد: این فیلم تا شب گذشته در تهران و شهرستان فروشی ۶۵ میلیون تومانی داشته است. ضمن اینکه «فیلشاه» در تهران ۲۰ سالن و در شهرستان‌ها نیز حدود ۲۰ سالن دارد.

سعید آخوندی تهیه کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد درباره فروش این فیلم گفت: آمار فروش «لونه زنبور» تا شب گذشته در تهران و شهرستان ۴۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: این فیلم در تهران ۲۹ سالن و در شهرستان ۴۴ سالن دارد.

پیگیری‌ها برای تماس با دفتر پخش و تهیه کننده فیلم سینمایی «مصادره» ساخته مهران احمدی تا این لحظه بی‌پاسخ مانده است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.