کد مطلب: ۴۶۶۴۶۰

لاری خبر داد:

آمار کرونا در ایران ۱۱ مرداد / مجموع جان باختگان کرونا به حدود ۱۷ هزار نفر رسید

آمار کرونا در ایران 11 مرداد / مجموع جان باختگان کرونا به حدود 17 هزار نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 2548 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

لاری گفت: ۴۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تاکنون دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین گفت: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پرستو

    تا وقتی شهربازی های تهران باز باشن جمعیت از اینم بیشتر میشه…. فقط ارم رو بستین… بقیه جاها بازه…. مردمم مثل مور و ملخ ریختن بدون ماسک و دستکش

  • لیلا

    اقا جریمه بزارین جلوی این وصع رو بگیرن کشورهای دیگه عقل نداشتن جریمه گذاشتن والا تو شمال که از همه جای ایران میچرخن تا یکم اوضاش بهتر میشه همه از تهران سرازیر میشن که ویلا داریم تو این وضع کنکور و مراسم محرم چه معنی میده جز مرگ یک عده هیچی حالیشون نیست طرف راننده تاکسی هست تا حالا یک دونه ماسک نخریده خدا بداد بچه ها برسه