کد مطلب: ۵۸۰۳۲۳

آمار کرونا در ایران ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / جان‌باختن ۴۵۲ بیمار دیگر

آمار کرونا در ایران ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / جان‌باختن ۴۵۲ بیمار دیگر

طبق اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۴ میلیون ۶۵۴ هزار و ۵۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷ هزار و ۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۳۰ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۷۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توی اوضاع وخیم کرونا به جای اینکه تمام سازمان ها و نهادها به فکر جون مردم باشن و از تمام ابزارها و اندوخته هاشون استفاده کنن سازمان تامین اجتماعی اومده داروی ضد ویروس فاویپیراویر یا فاویلاویر یا آویگان رو از لیست خدمات خودش در آورده خوب این دارو که بعنوان داروی کرونا استفاده میشه توی این شرایط بد کرونایی کسی که پول نداره این دارو رو تهیه کنه باید بشینه و جون دادن عزیزانشو تماشا کنه پس این مردم حق بیمه رو واسه چی به تامین اجتماعی پرداخت میکنن چه زمانی تامین اجتماعی میخواد به داد این مردم برسه اصلا بر اساس چه چیزی چه قانونی برداشته این دارو رو از لیست خدماتش در آورده ،اگر میخوان تعداد فوتی های کرونا رو به حداقل برسونن و شاهد این‌ باشیم که دیگه کسی از بیماری کرونا‌ فوت نمیکنه باید تمام سازمانها‌ تمام ارگان ها با هرچی که توی چنته دارن بیان میدون نه اینکه با یه کار غیر تخصصی هم مردم رو ناراحت کنن هم آمار فوتی هارو زیاد کنن.

    • ناشناس

      عمدا اینکارو میکنند میخواهند آمار کشته ها رو ببرند بالاتر تازه این آمار هم واقعی نیست روزانه بین ٨٠٠ تا ١۵٠٠ نفر از مردم میمیرند.

  • ناشناس

    ای روزگار کجایی که دیگه رحم نیست خدا به داد ملت برسه

  • ناشناس

    امار ارقام واقعی نیست

  • ناشناس

    بعد با این وجود قراره مدارس باز بشه!!!!!