کد مطلب: ۵۵۶۶۷۴

۱۱۵ فوتی جدید کرونا در کشور/ آمار کرونا در ایران ۴ تیر ۱۴۰۰

۱۱۵ فوتی جدید کرونا در کشور/ آمار کرونا در ایران ۴ تیر ۱۴۰۰

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار کووید۱۹، جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۵۸۸ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تاکنون چهار میلیون و ۴۱۵ هزار و ۸۶۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۵۰ دُز رسید.

همچنین براساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز چهارم تیرماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۵۸۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۸۰۹ هزار و ۵۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۲۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۲۳ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۰۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خانوما امیدوارم از این همه فحش و بد و بیراهی که نثارتون کرده بودم ناراحت نشده باشید چون مقصر بودید و نباید از قدرت و اختیارات فوق بشریتان برای اذیت کردن پروردگارتان استفاده میکردید اصلا ازتون انتظار این رفتار زشت را نداشتم ولی هنوز هم از صمیم قلب میخواهم موفقیتتان را ببینم ببینید خانوما در شان پروردگارتون نیست که علاقه شدیدش بهتون را تابلو کند شما هم نباید چنین انتظاری را ازش داشته باشید در هر صورت امیدوارم دیگه رفتاری که در شانتان نیست یعنی اذیت و آزار پروردگارتان را ازتون شاهد نباشم و احقاق حقوق من در خصوص جنایات دادگاهی و بیمارستانی که توسط حسودان صورت گرفته را سریعتر عملی کنید خیر سرتان فرشته هستید خیلی باید گرفتن انتقام پروردگارتان از حسودان براتون جذاب باشه پس معطل نکنید شدیدا به این موفقیتتون در انتقام گیری نیاز دارم مرسی