کد مطلب: ۵۷۹۹۴۵

آموزش برنامه‌نویسی با مدرک فنی حرفه‌ای

آموزش برنامه‌نویسی با مدرک فنی حرفه‌ای

آکادمی مدرسان پیشتاز با برگزاری آموزش برنامه‌نویسی در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف و با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای هم مهارت شما را به صورت صفر تا صد در برنامه‌نویسی بالا می‌برد و هم با ارائه این مدرک معتبر استخدام شما توسط ارگان‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ را بیشتر می‌کند.

شروع عصر آی‌تی بیانگر موضوعات جذاب و مسائل مهم زیادی بود. از جمله این مسائل می‌توان به هر چه راحت‌تر شدن کارهای روزمره انسان‌ها اشاره کرد. خرید راحت‌تر با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی، آموزش اینترنتی در سایت‌های آموزشی مختلف، سیستماتیک شدن دانشگاه‌ها با استفاده از سایت‌های پرتال دانشگاهی، ارتباط بر قرار کردن با افراد مختلف بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی با استفاده از گوشی‌های هوشمند و بسیاری موارد دیگر… . اما چه موضوعی باعث می‌شود که این ساختارها، سایت‌ها و قابلیت‌ها زندگی ما انسان‌ها را راحت‌تر کند؟ جواب واضح این سوال بسیار ساده است: برنامه‌نویسان! برنامه‌نویسان با بروزرسانی سایت‌ها، نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف، هوش مصنوعی و موارد دیگر، نیروهای متخصصی هستند که زندگی را برای ما راحت‌تر می‌کنند. و اما موضوع مهم این است که نیاز دنیای امروز به افراد برنامه‌نویس برای اجرای ایده‌های بزرگ کمپانی‌های بزرگ نیز بیشتر و بیشتر می شود. پس تبدیل شدن شما به یک برنامه‌نویس متخصص می‌تواند آینده مالی شما را تا حد زیادی تامین کند و خیال شما را از بابت داشتن درآمد کافی راحت کند. زیرا شرکت‌ها و کمپانی‌های زیادی امروزه برای پیاده کردن ایده‌های خود به برنامه‌نویسان مبتدی و حرفه‌ای نیاز دارند. خبر خوب برای شما این است که آکادمی مدرسان پیشتاز با برگزاری آموزش برنامه‌نویسی در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف و با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای هم مهارت شما را به صورت صفر تا صد در برنامه‌نویسی بالا می‌برد و هم با ارائه این مدرک معتبر استخدام شما توسط ارگان‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ را بیشتر می‌کند، حتی با این مدرک شانس مهاجرت شما هم بالا می‌رود زیرا کشورهای توسعه یافته مانند آلمان، فرانسه، کانادا، استرالیا و… امروزه نیاز به نیروی متخصص برنامه‌نویس دارند، پس می‌توانند از مهارت شما با ارائه مدرک فنی حرفه‌ای‌تان به آنها استفاده کنند.

آموزش برنامه نویسی در مدرسان پیشتاز

حال که تصمیم به گذراندن دوره آموزش برنامه‌نویسی گرفته‌ایم چرا آکادمی مدرسان پیشتاز را انتخاب کنیم؟ آکادمی مدرسان پیشتاز با در اختیار داشتن اساتید خبره و با تجربه و آموزش‌های پروژه محور و پشتیبانی پس از آن اول از همه از مهارت شما مطمئن خواهد شد. نکته بعدی این است که بر خلاف آموزشگاه‌های برنامه‌نویسی دیگر، مدرسان پیشتاز به صورت کاملا اصولی و قانونی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند و در آخر دروه آموزش برنامه‌نویسی هم، پس از گذراندن آزمون و ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای به دانش‌پذیر دوره، امکان استخدام در شرکت‌های برتر را به راحتی می‌دهد. دوره‌های مختلفی در زمینه برنامه‌نویسی در آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار خواهد شد که در زیر قابل مشاهده هستند. همچنین می‌توانید برای شرکت در دوره به صفحه لینک شده در زیر مراجعه کنید و با مدرسان پیشتاز در ارتباط باشید. حتی می‌توانید شهریه این دوره‌ها را به صورت اقساط پرداخت کنید.

IMG 20210914 105805

برای شرکت در دوره برنامه نویسی مدرسان پیشتاز بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

برنامه‌نویسی مقدماتی

۳۰ ساعت آموزش خالص

برنامه‌نویسی با PHP

۵۰ ساعت آموزش خالص

برنامه‌نویسی با NET.

۵۰ ساعت آموزش خالص

برنامه‌نویسی با Java

۵۰ ساعت آموزش خالص

برنامه‌نویسی اندروید

۴۰ ساعت آموزش خالص

برنامه‌نویسی با پایتون

۵۰ ساعت آموزش خالص

کمی درباره شغل برنامه‌نویسی بدانیم

اگر به صورت ساده بخواهیم بگوییم برنامه‌های کامپیوتری و اینترنتی در واقع یک زبان مشترک بین انسان‌ها و کامپیوترها هستند. سوالی که بوجود می‌آید این است که این زبان مشترک و این تعامل بین انسان‌ها و کامپیوترها به چه کاری می‌آید و نقش برنامه‌نویس و دوره آموزش برنامه‌نویسی در این میان چیست. انسان‌ها از همان بدو حضور خود در این دنیای پر رمز و راز سعی در راحت کرده هر چه بیشتر خود با اختراع ماشین‌های مختلف بوده‌اند تا کمی زندگی روزمره آنها را راحت‌تر کند و یا مشکلاتی را حل کند. حال در عصر دیجیتال این ماشین‌ها به صورت الکترونیکی هستند و منطقی است که انتظار داشته باشیم این ماشین‌های الکترونیکی زندگی را برای ما راحت‌تر کنند و یا قسمتی از مشکلاتمان را حل کنند.

اما در وحله اول نیاز است کسی باشد تا از این مشکلات به صورت کامل اطلاع داشته باشد یا به نوعی نیازسنجی کند تا بتواند با استفاده از این علم به راحت زندگی کردن و یا حل مشکلات انسان‌ها کمکی کرده باشد. (در حال حاضر این انسان‌ها همان شرکت‌ها و کمپانی‌ها هستند که از طریق نیازسنجی و شناسایی مشکلات و یا نیازی در زنگی روزمره انسان و راه حلی برای رفع آن از طریق برنامه‌ها و ماشین‌های کامپیوتری این کار را انجام می‌دهند. اما آنها برای اجرا کردن و ساخت این ماشین‌ها به چه کسانی احتیاج دارند؟)

بله جواب شما درست بود آنها به برنامه‌نویسان متخصص نیاز دارند تا ماشین‌های الکترونیکی و یا برنامه‌های هوش مصنوعی که نیاز دارند را بتوانند با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی که زبان تعامل بین انسان‌ها و کامپیوترها است اجرا کنند. پس در عصر دیجیتال دیدن آموزش برنامه‌نویسی می‌تواند شما را به رویاهای شغلی‌تان برسانند زیرا در همه جای دنیا شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ و کوچک به برنامه‌نویسان مبتدی و حرفه‌ای نیاز دارند. حال در نظر بگیرید که در مدرسان پیشتاز می‌توانید تحت نظر اساتید خبره و در نهایت با گرفتن مدرک قابل ترجمه فنی و حرفه‌ای این دوره را بگذرانید و حتی شانس مهاجرت داشته باشید.

آموزش بلاگری در اینستاگرام

از دیگر دوره‌های جذاب در آکادمی مدرسان پیشتاز دوره آموزش بلاگری در اینستاگرام است که در این دوره به صورت صفر تا صد، آموزش کامل اینستاگرام، آموزش ادمینی اینستاگرام، آموزش راه‌اندازی تبلیغات پربازده در اینستاگرام به صورت هدفمند و در نهایت آموزش بلاگری و ولاگری به شما دوستان عزیز یاد داده خواهد شد، تا اگر برای کسب و کار خود پیج اینستاگرام دارید، بتوانید آن را به صورت درست و اصولی رشد دهید و فروشتان را چند برابر کنید و اگر هم کسب و کاری ندارید بتوانید از طریق ادمین پیج‌های مختلف شدن درآمد خوبی بدست آورید. راه دیگری هم برای کسب درآمد بالا از اینستاگرام وجود دارد به نام بلاگری، می‌توانید با تولید محتوای جذاب مخاطبان زیادی را جذب کنید و در نهایت با تبلیغات در پیج اینستاگرام خود به درآمد باورنکردنی برسید.

IMG 20210914 105837

در این دوره هم مانند دوره برنامه‌نویسی به شما بعد از نمره قبولی در آزمون رسمی، مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور داده می‌شود که این مدارک با اعتبار بالایی که دارند می‌توانند برای شما در پیدا کردن شغل رویاییتان تاثیر بسزایی داشته باشند. مدرس این دوره آقای دکتر سامان کریمی شاد هستند که با تجربه بالا در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بالا بردن بازده پیج‌های اینستاگرام مختلف، می‌توانند نتیجه گرفتن شما را با آموزش‌های پروژه محور و کاربردی تضمین کنند.

گوشه ای از مهارت‌ها و تجربیات دکتر کریمی شاد مدرس دوره بلاگری

دکترای تخصصی دیجیتال مارکتینگ
موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ زویا‌ رسانه
موسس آموزشگاه مدرسان پیشتاز
نویسنده استاندارد دوره ادمین اینستاگرام
اولین ادمین بین‌المللی ایران
مشاوره و ارائه خدمات به بیش از ۵۰۰۰ پیج اینستاگرامی در ایران
عضو شورای جوانان سازمان فنی‌وحرفه‌ای تهران و شمیرانات
بازرس اصلی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای تهران و شمیرانات
مشاور دیجیتال مارکتینگ بیش از ۱۹۰ آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای
نویسنده کتاب راه‌اندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام (فروش بیش از ۳۰۰۰ نسخه چاپی)

دستیار دکتر علیرضا آزمندیان در دوره نوبل
نویسنده مقالات آموزشی مختص پزشکان در مجله پزشکی امروز
نویسنده استاندارد ارزهای دیجیتال
مدرس دانشگاه علمی کاربردی
مدرس دوره جامع دیجیتال مارکتینگ
مدرس دوره‌ ارزهای دیجیتال
مدرس دوره جامع وب‌مستری
مدرس کارگاه اینستاگرام مارکتینگ
مدرس کارگاه دیجیتال برندینگ
کوچ تخصصی کسب‌وکار
فعالیت در حوزه آنلاین از سال ۱۳۸۲

اگر می‌خواهید در دوره آموزش بلاگری در اینستاگرام مدرسان شریف شرکت کنید و مدرک فنی و حرفه‌ای رسمی دریافت کنید می‌توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

به احتمال زیاد تا به حال آموزش‌های زیادی در سطح اینترنت درباره اینستاگرام دیده‌اید و نتایجی را هم توانسته‌اید بدست آورید. آکادمی مدرسان پیشتاز با برگزاری دوره آموزش بلاگری در اینستاگرام می‌تواند در مدت ۳۰ روز به شما درآمدزایی بالا را از این برنامه جذاب و همه‌گیر به صورت کاملا اصولی و پروژه محور آموزش دهد.

آموزش بلاگری و درآمدزایی در ۳۰ روز

بله درست متوجه شدید شما بعد از ۳۰ روز آماده کسب درآمد از اینستاگرام هستید. آموزش‌های این دوره کاملا عملی و پروژه محور هستند و شما حتی اگر ایده هم نداشته باشید از همان ابتدا در جلسه ایده‌یابی کسب‌وکار اینستاگرامی‌تان را راه‌اندازی می‌کنید.

ممکن است فکر کنید که این دوره هم مثل دوره‌های دیگر حرف چندانی برای گفتن ندارد و یا به دلیل مشکل مالی از شرکت در این دوره صرف نظر کنید. باید به شما بگوییم که اگر تا همین جای صفحه را هم که خوانده‌اید پس به دنبال موفقیت از طریق اینستاگرام هستید. در این دوره شما پولسازی را به صورت مستمر از پیج اینستاگرام یاد خواهید گرفت. مزیت اصلی این دوره به نسبت دوره‌های آموزش بلاگری و اینستاگرام دیگر قانونی بودن و طبق استاندارد جلو رفتن آن تا حصول نتیجه است. برای شما دوستان عزیز مسیری طراحی شده که با طی کردن آن به راحتی می‌توانید نتیجه دلخواه خود را کسب کنید. پس همین حالا می‌توانید بر روی لینک بالا کلیک کنید و با تهیه دوره اینستاگرام به رویاهای خود دست پیدا کنید.

حساب کاربری چیست

لازم به ذکر است که شما در بخش مقالات سایت مدرسان پیشتاز می‌توانید از آموزش‌های جذاب و کاربردی استفاده کنید. یکی از همین مقالات جذاب حساب کاربری چیست و چه مزایایی دارد؟ است. در این مقاله شما می‌توانید مزایای داشتن حساب کاربری در یک سایت را به خوبی بررسی کنید و از آن با خبر شوید.

چرا کسانی که صاحب وبسایت هستند به راه‌اندازی سیستم حساب کاربری در سایت خود نیاز دارند و چرا این کار کمک بزرگی به آنها می‌کند. فرض کنید که شما وارد یک فروشگاه اینترنتی می‌شوید، برای اینکه بخواهید کاربران اطلاعات لازم و کافی را داشته باشند و هر کاربر بتواند در محیطی امن و مختص به خود به فایل‌ها و اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشد و یا برای او یک محصول ارسال شود، وبسایت نیاز دارد تا از کاربر اطلاعاتی را دریافت کند که طبق آنها به او دسترسی به فایلی خاص بدهد یا محصول خریداری شده توسط کاربر را برای او ارسال کند. چه مکانی امن‌تر از حساب کاربری کاربر که تنها خود او به آن دسترسی دارد و اطلاعاتی که به سایت می‌دهد تنها در همان‌جا توسط خودش قابل دیدن است. بنابراین وجود حساب کاربری یکی از واجبات خیلی از سایت‌های اینترنتی است که امنیت و رضایت کاربران تضمین می‌کند.

برای بیشتر خواندن درباره مزایای حساب کاربری می‌توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید

مدرسان پیشتاز را در گوگل جست و جو کنید

آموزشگاه مدرسان پیشتاز واقع در میدان نوبنیاد تهران در منطقه یک پذیرای شما دانش‌پذیران خواهد بود. بجز دوره‌های آموزش ارز دیجیتال، سیگنال ارز دیجیتال و آموزش برنامه‌نویسی که در بالا توضیح داده شد شما می‌توانید در دوره‌های دیگر مانند دوره آموزش بورس، دوره جامع PHYTON، دوره کلوپ تریدرهای ایران، دوره جامع اینستاگرام که شامل بلاگری، ادمینی، نحوه اجرای تبلیغات هدفمند با کمترین بودجه در اینستاگرام و کسب درآمد، از طریق اینستاگرام خواهد بود و همچنین دوره‌های گرافیستی، طراحی سایت، آموزش برنامه‌نویسی کودکان شرکت کنید و بعد از شرکت در دوره با گذراندن آزمون آن مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای آن دوره را دریافت کنید.

مدرسان پیشتاز را در گوگل جست و جو کنید و در صورت نیاز با ما در تماس باشید تا به شما در پیدا کردن راه آینده شغلیتان به دوره‌های جذاب و اصولی این آکادمی و مشاوره از اساتید خبره کمک کنیم. لازم به ذکر است که آموزشگاه مدرسان پیشتاز جزو تنها آموزشگاه‌های قانونی در این زمینه است که دوره‌های خود را به صورت جذاب و طبق استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌کند. امروزه افراد زیادی اقدام به ضبط آموزش‌هایی با کیفیت پایین و قیمت‌های بالا کرده‌اند که انتخاب از بین آنها کار را برای دانش‌پذیران سخت کرده است. تضمین آموزشگاه مدرسان پیشتاز ارائه مدرک‌های فنی و حرفه‌ای و استفاده از اساتید با تجربه و خبره در زمینه‌های مختلف و آموزش‌های مختلف است که به راحتی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی رزومه آنها قابل جست و جو است.

کتاب آموزش اینستاگرام

از دیگر مزایای آموزشگاه مدرسان پیشتاز می‌توان به کتاب‌هایی که توسط اساتید این دوره‌ها نوشته شده اشاره کرد. کتاب راه اندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام از جمله این کتاب‌ها است که با سرچ هر کدام از آنها می‌توانید جهت تهیه و خواندن آنها اقدام کنید. این کتاب‌ها کمک بزرگی به شما در جهت اهدافتان خواهد کرد زیرا می‌توانید با خواندن آنها از تجربیات افراد خبره در زمینه ارز دیجیتال و اینستاگرام استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.