کد مطلب: ۳۸۱۵۷۴

آموزش کسب درآمد از بورس در خانه!

آموزش کسب درآمد از بورس در خانه!

تا چند سال پیش خرید فروش سهام فقط برای تهران و شهرهای بزرگ ممکن بود و کسی که در شهر و یا روستایی کوچک در ایران پهناور زندگی می‌کرد نمی‌توانست وارد این حوزه جذاب کار و سرمایه‌گذاری شود. ولی به لطف اینترنت و بسترهایی که سازمان بورس ایجاد کرده امروز فرقی نمی‌کند در روستایی دورافتاده در سیستان و بلوچستان باشید و یا در تهران٬ برای معامله‌گری به دانش، یک موبایل، اینترنت و مقداری سرمایه نیاز دارید.

تا چند سال پیش خرید فروش سهام فقط برای تهران و شهر های بزرگ ممکن بود و کسی که در شهر و یا روستایی کوچک در ایران پهناور زندگی می کرد نمی توانست وارد این حوزه جذاب کار و سرمایه گذاری شود.

ولی به لطف اینترنت و بستر هایی که سازمان بورس ایجاد کرده امروز فرقی نمی کند در روستایی دور افتاده در سیستان بلوچستان باشید و یا در تهران٬ برای معامله گری به دانش٬ یک موبایل٬ اینترنت و مقداری سرمایه نیاز دارید.

خوشبختانه اینترنت و موبایل دیگر به عنوان بخشی از زندگی و حتی همانند عضوی از بدنمان شده و بیش از ۵۰ میلیون ایرانی گوشی هوشمند دارند و این یعنی دو مورد از ابزار مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بورس در اختیار اکثر ما می باشد.

آموزش دیدن برای سرمایه گذاری در بورس!

خوشبختانه این مشکل نیز به خاطر وجود اینترنت ٬ موبایل و لپتاپ برطرف شده و شما برای آموزش دیدن دیگر نیازی نیست که به مرکز استانتان و یا تهران بروید فقط کافی است دوره آموزشی خوب و جامعی را پیدا کنید و اینترنتی برای آموزش بورس اقدام کنید.

یکی از وب سایت های فعال در زمینه آموزش بورس کاریمو آکادمی می باشد که از مجموعه ای منسجم و قدرتمند در زمینه آموزش تشکیل شده که با ارائه محتوایی کاملا کاربردی متقاضیان آموزش بورس را آماده ورود به این عرصه جذاب می نماید.

ما در کاریمو آکادمی مطالب آموزشی را از ابتدیی ترین مباحث مانند نحوه دریافت کد بورسی٬خرید و فروش سهم و … شروع می کنیم و تا مباحث تکمیلی مانند آموزش تحلیل تکنیکال ٬ تحلیل بنیادی٬ امواج الیوت و مباحث مالی رفتاری ادامه می دهیم.

مخاطبین کاریمو آکادمی با اطلاعات بسیار جزئی از بورس دوره را شروع میکنند و با اشراف کامل به مباحث بورسی دوره خود را به پایان می رسانند. ما همواره در کنار کارآموزان خود بوده و در حال ساخت بستر هایی برای بهبود کیفیت آموزش و سود آوری افراد هستیم.

برای ما باعث افتخار است که کارآموز هایمان تواسته اند به سود های قابل توجهی بعد از آموزش ها دست پیدا کنند و با رضایت بالایی از دوره ها همواره ما را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند.

خوشبختانه در این زمانه دیگر مشکلی در ارتباط با آموزش وجود ندارد و چه با کاریمو آکادمی و چه سایر گروه ها می توانید آموزش هایتان را شروع کنید و با استمرار و نظم در یادگیری بورس به سود های خوبی برسید.

تهیه پول برای سرمایه گذاری در بورس

حداقل سرمایه مورد نیاز برای شروع معامله گری صد هزار تومان می باشد. ما در کاریمو آکادمی به کارآموزانمان تاکید میکنیم که با مبالغ پایین سرمایه گذاری خود را شروع کنند و با گذر زمان و بیشتر شدن تجربه و علم بورسی سرمایه خود را بیشتر کنند.

پیشنهاد ما شروع سرمایه گذاری بعد از دوره تکنیکال کاریمو با سرمایه یک تا دو میلیونی می باشد و با گذر زمان مبالغ بالاتری را می توانید برای سرمایه گذاری وارد بورس کنید.

برای آشنایی بیشتر با بورس و کاریمو آکادمی می توانید از وب سایت ما به نشانه www.karimoacademy.org دیدن نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نه، ممنون