خبر فوری:

کد مطلب: ۴۸۸۹۸۶

مردم کدام کشورها بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند؟

مردم کدام کشورها بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند؟

بررسی انجام شده از برخی کشورهای منتخب در خصوص نظر آنها برای احتمال پیروزی هر کدام از نامزدهای انتخاباتی ایالات متحده نشان می‌دهد که مردم لهستان و روسیه به پیروزی ترامپ، و مردم مکزیک، کره‌جنوبی و مالزی بیشتر به پیروزی بایدن اعتقاد دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق نظرسنجی‌های ایالات متحده و بررسی‌های انجام شده توسط Ipsos در ۲۵ کشور در اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر، پس از پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده در سال ۲۰۱۶، وی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ با احتمال باخت مواجه شده است.

با این حال، انتظار پیروزی ترامپ برای دومین بار در همه کشورها به جز روسیه افزایش یافته است. روسیه تنها کشوری بود که چهار سال گذشته اکثریت مردم آن انتظار داشتند ترامپ پیروز شود.

روسیه، لهستان و مجارستان، جزو معدود کشورهایی هستند که انتظار دارند ترامپ به جای بایدن پیروز میدان شود. در کشورهای هند، بریتانیا، استرالیا و هلند، نظر مردم در خصوص پیروزی هر کدام از نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه تقریبا برابر بود.

به طور کلی، بیشتر افراد اظهار داشتند که مطمئن نیستند چه کسی امسال در کاخ سفید پیروز خواهد شد، و یک سوم از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که نمی‌توانند نتیجه انتخابات را حدس بزنند.

کشورهایی که در این نظرسنجی از پیروزی بایدن اطمینان بیشتری داشتند، مکزیک، کره‌جنوبی، شیلی و مالزی بودند.

در نمودار ارائه شده، نظر مردم کشورهای منتخب در خصوص امکان پیروزی هر کدام از نامزدهای انتخاباتی آمریکا را مشاهده می‌کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.