کد مطلب: ۵۸۶۸۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اخبار موثر بر معاملات بورس امروز ۲۰ مهر

اخبار موثر بر معاملات بورس امروز ۲۰ مهر

با وجود آنکه دیروز شاخص مثبت بود اما فقط هزار واحد رشد کرد و در پایان بازار در کانال یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها در بازار سهام موثر هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود آنکه دیروز شاخص مثبت بود اما فقط هزار واحد رشد کرد و در پایان بازار در کانال یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها در بازار سهام موثر هستند؟

_ وزیر نیرو در مورد قیمت آب و برق گفت که اکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعرفه قیمتی آب و برق در دستور کار این وزارتخانه قرار ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مردمان

    راستی یک آقای رئیسی بود….. که میگفت بورس را حمایت میکند و فلان میکند و بهمان میکند ! الآن کجاست؟؟؟؟

  • ناشناس

    بورسی که پر شده از مردم بیسواد و عوام تنها واکنششون به هر چیزی فقط فروش هست. اونم در منفی های بیشتر. حقوقی ها هم دارن درو میکنن سهمهارو. این وضعیت داره نوید روزهای عالی بورس میده.
    عوام و بیسواد بورسی کیست؟؟ کسی که بدون استراتژی وارد میشود و در هر منفی میفروشه و هرجای نمودار که هیجانزده شود میخرد و هرجا مینشیند و میگوید بورس دستوریست را بیسواد بورسی مینامیم.
    اگر با همچین شخصی روبرو شدید در مورد بورس باهاش صحبت نکنید چون ذهن شمارا مسموم میکند.

    • ناشناس

      اگه فروشنده مردم (به قول تو) عوام و بی سواد بودند، تعداد فروشنده انقدر کمتر از تعداد خریدار نبود. اگه سکمی سواد بورسی داشته باشی، میدونی که مثلا در سهم خودرو، وقتی تعداد فروشنده 2847 نفر است و تعداد خریدار 6200، این یعنی تعدادی از فروشنده ها حجمهای خیلی بالا فروختند. اینها مردم عادی و به قول تو مردم عوام و بی سواد نیستند. اگه باهوش باشی و بورس ایران رو بشناسی (بدونی هر سهمی بازیگر داره و بازیگرش هم کد حقوقی داره و هم کد حقیقی)، میفهمی اینها کی هستند. الکی تقصیر مردم ننداز.

  • ناشناس

    دیروز تجارت نیوز یه کارشناسی آورده بود میگفت نوسانگیری کوتاه مدت خوبه معاملات را رونق میده بفرمایید امروز معاملات بیشتر از روزهای قبله و رونق داره چون همه میفروشند اونم با این منفی

  • ناشناس

    تا وقتی ساکت بشینیم وضع همینه. تنها راه باقیمانده برای ما سهامداران مالباخته اعتراض جلو سازمان بورس هست. دو سال هست زندگیمون را نابود کردن، هر روز بد تر از دیروز.

  • ناشناس

    صحبت‌های ابراهیم رئیسی در خردادماه سال‌جاری مبنی بر اینکه «نباید مشکلات را پشت‌گوش‌انداخت بلکه باید در دل مشکلات رفت، راه‌حل‌ها را پیدا کرد و با کمک همه کسانی که می‌توانند نقش‌آفرین باشند، وضعیت را به‌سرعت اصلاح کرد.» یا «بازار بورس و مسائل آن مثل نرخ‌‌گذاری و دامنه نوسان را نمی‌توان دستوری اداره کرد

  • ناشناس

    هر روز بدتر از دیروز .این چه وضعیه؟

  • ناشناس

    این چه وضعیه آقای رئیس جمهور؟ شما چه قولی دادید؟فقط حرف خوب میزنید.

    • ناشناس

      حرف زدن که کاری نداره. مهم عمل کردنه. حالا کاش حداقل بدتر نشده بود.

  • ناشناس

    دوروزاست حقوقی بجان پالایشی ها افتاده ۱۳شنبدررانگاه کنیدچقدرفروخته چقدرخریداری کرده زیرقیمت

  • ناشناس

    دوروزاست حقوقی بجان پالایشی ها افتاده ببنیدچقدرخریداری و چقدرفروخته سهام شبندر بورس دست خوددولت است پول ندارند

  • ناشناس

    بخدا بفکر بورس باشید سرمایه ملت سوخت اقای رییسی کجایی؟؟