کد مطلب: ۵۵۴۸۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین خبرهای بورسی که قبل از شروع بازار ۳۰ خرداد باید بخوانید

مهم‌ترین خبرهای بورسی که قبل از شروع بازار ۳۰ خرداد باید بخوانید

روز گذشته بازار سرمایه با روندی مثبت و رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد برخلاف روزهای گذشته دیروز شاخص کل هم‌وزن هم با روندی مثبت بسته شد حالا امروز با مشخص شدن نتیجه انتخابات باید دید بازار سرمایه چه تحرکاتی را خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سرمایه امروز تحت تاثیر مشخص شدن نتیجه انتخاب ریاست جمهوری با روندی مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت با ۱۴ هزار واحد مثبت و در محدوده یک میلیون و ۱۶۱ هزار واحد به کار خود پایان داد.

_ قیمت بیت‌کوین، ارز رمزنگاری شده اصلی دنیا، با وجود اقدامات نظارتی جهانی و نگرانی‌های زیست محیطی، به زیر سطح ۳۶ هزار دلار رسیده است.

_ از امروز دوز دوم واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال تکمیل می‌‎شود. به افراد بالای ۷۰ ساله‎‌ای که از واکسیناسیون جامانده‎‌اند نیز دوز اول واکسن تزریق می‎‌شود.

_ظریف، وزیر خارجه ایران گفت: مذاکرات درباره برجام در جریان است. احتمال خوبی وجود دارد تا قبل از پایان دوران تصدی ما، توافق حاصل شود. ما اواسط مرداد کنار می‌رویم و فکر می‌کنم به احتمال زیاد خیلی قبل از این تاریخ بتوانیم به توافق برسیم.

_ پایگاه آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده واشنگتن می خواهد تا پیش از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایران، توافقی برای بازگشت به برجام منعقد کند.

_ صرافی‌های بانک‌ها دیروز، شنبه قیمت دلار را برای فروش ۲۳ هزار و ۶۳۷ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۱۶۹ تومان خریداری می‌کردند.

_ قیمت سکه تمام بهار آزادی دیروز شنبه ۲۹ خرداد، به ۱۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید.

_ در بازار طلای روز گدشته هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۶ هزار و ۶۶۳ تومان قیمت خورد.

_ سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: پنج میلیون و ٣٠٠ هزار نفر تاکنون دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

_ نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه ایران و گروه چهار بعلاوه یک، احتمالا بعدازظهر فردا یکشنبه در گراند هتل وین برگزار خواهد شد.

_ معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه جدید هیات وزیران درباره ماموریت بانک مرکزی در تسویه بدهی ناشی از تعهدات ایران به صندوق بین‌الملی پول را ابلاغ کرد.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چشمتان در بیاید با اون برجامتان که جز نکبت و بدبختی چیزی نصیبمان نشد.

  • ناشناس

    بیمه معلم سهامداراشو مسخره کرده

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره خون مردم بدبخت کارگر مکیدن