کد مطلب: ۱۷۳۷۸۲

آخرین اخبار از توزیع سوخت به مناطق زلزله‌زده کرمان و کرمانشاه

آخرین اخبار از توزیع سوخت به مناطق زلزله‌زده کرمان و کرمانشاه

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه هجوم شب گذشته مردم زلزله‌زده کرمانشاه به جایگاه‌های سوخت به خاطر ترس از پس‌لرزه‌ها بوده و کمبود سوختی وجود ندارد، گفت: شب گذشته 350 هزار لیتر بنزین در منطقه توزیع شده و به کرمان نیز تاکنون بیش 4 میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده ارسال شده است.

فاطمه کاهی درباره آخرین وضعیت سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمان و کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه شب گذشته دو پس‌لرزه 4.2 و 4.6 در کرمانشاه رخ داد، باعث نگرانی مردم شد و به سمت جایگاه‌های تامین سوخت هجوم آورند اما مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد و تجمع مردم فقط به خاطر ترس و نگرانی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی افزود: شب گذشته بیش از 350 هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت در کرمانشاه توزیع شده است و مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد و ذخیره‌سازی هم کاملا کفایت می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: تا پایان روز 8 آذر ماه ما نزدیک به 10 میلیون لیتر نفت سفید، بیش از 8 میلیون لیتر بنزین و 6 میلیون لیتر نفت گاز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کردیم و مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی وجود ندارد و تقریبا به روال عادی برگشته است.

کاهی درباره سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمان نیز گفت: در این منطقه همه جایگاه‌ها سالم و در عملیات و سرویس‌دهی قرار دارند و تاکنون بیش 4 میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده شامل نفت گاز، نفت سفید و بنزین در مناطق زلزله‌زده توزیع شده و هیچ کمبودی وجود ندارد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.