کد مطلب: ۴۲۵۷۲۳

گزارش تجارت‌نیوز از اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی:

اخبار جدید از زلزله ترکیه / چند روایت کوتاه از آخرین وضعیت / آماده‌باش اورژانس ایران

اخبار جدید از زلزله ترکیه / چند روایت کوتاه از آخرین وضعیت / آماده‌باش اورژانس ایران

زلزله‌ای به بزرگی ۶٫۸ ریشتر استان الازیغ در شرق ترکیه را لرزاند و آمار اولیه حاکی از مرگ ۴ نفر در این زلزله است. در همین حال در شبکه‌های اجتماعی هرکسی به نوعی از این زلزله روایت داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زلزله‌ای به بزرگی ۶٫۸ ریشتر استان الازیغ در شرق ترکیه را لرزاند و آمار اولیه حاکی از مرگ ۴ نفر در این زلزله است. در همین حال در شبکه‌های اجتماعی هرکسی به نوعی از این زلزله روایت داشته است.

در توییتر نیز تعدادی از کاربران که برخی آنها احتمالا ساکن ترکیه هستند و همچنین تعدادی از کاربران کشورمان جزییاتی را در این مورد منتشر کرده‌اند:

«گفته می‌شود این زلزله در کل کشور ترکیه احساس شد»

«وحشت مردم در الازیگ ترکیه»

«خب شرق آسیا رو که ویروس داره از پا درمیاره، غرب آسیا رو هم زلزله و سیل و سرما. سنگینی می‌کنیم؟ جای کسی رو تنگ کردیم؟»

«آمار اولیه از مرگ دست کم 4 نفر در این زلزله خبر می‌دهند و خانه‌های متعددی در پی این زمین لرزه در استان الازیغ ترکیه ویران شده‌اند.»

«وزیر کشور ترکیه گفته است: امیدواریم تعداد تلفات زلزله افزایش نیابد. براساس برآوردهای اولیه تاکنون دو نفر در الازیغ و دو نفر دیگر از شهروندانمان در مالاتیا جان باخته‌اند.»

«حضور مردم شهرهای شرق ترکیه در خیابان‌ها از ترس زلزله و پس‌لرزه‌های آن.»

«مدیر کل بحران استانداری آذربایجان غربی گفته است: زلزله شدید شرق ترکیه، در پنج شهر ارومیه، پیرانشهر، میاندوآب، اشنویه و نقده نیز احساس شد.»

«خانه‌های بسیاری فروریخته و عملیات آواربرداری شروع شده.»

یک فعال رسانه‌ای هم توییت کرده است: «در پی زلزله ترکیه اورژانس کشور در آماده باش قرار دارد و 10 تیم عملیاتی آماده اعزام هستند.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.