کد مطلب: ۴۶۸۴۲۰

کارت اعتباری سهام عدالت به سهامداران غیرمستقیم هم تعلق می‌گیرد؟

کارت اعتباری سهام عدالت به سهامداران غیرمستقیم هم تعلق می‌گیرد؟

سخنگوی سهام عدالت گفت: امکان دریافت کارت اعتباری برای کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند بعد از ورود شرکت آن استان به بورس نیز امکان‌پذیر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت در نشست خبری ارائه کارت اعتباری سهام عدالت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند نیز می‌توانند از کارت اعتباری استفاده کنند یا خیر، گفت: امکان دریافت کارت اعتباری برای کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند بعد از ورود شرکت آن استان به بورس نیز امکان‌پذیر است. امروز شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی وارد بورس شد از هفته آینده نیز جمع ۳۰ شرکت استانی وارد بورس می‌شوند که جمع ارزش آنها بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است. این سیاست به این جهت اتخاذ شده که این دارایی ارزشمند همچنان در دست مشمولین باقی بماند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا سهام بسیاری از مشمولین واریز نشده و برای برخی نیز به صورت قطره‌چکانی و با ارقامی مانند ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان واریز شده است، اظهار داشت: آمار و ارقام اینکه چه کسانی سفارش داده‌اند و برای کدام‌ها اجرا شده مشخص است اما علت اینکه برخی رقم پایینی دریافت کردند این است که برخی نمادها بسته است و امکان فروش نیست و به دلیل اینکه اختیار فروش با کارگزاری است ممکن است کارگزاری مربوطه تصمیم بگیرد که سهام را بفروشند یا نفروشند اما نکته حائز اهمیت این است که کارگزاری، آن بخش از پول فروخته شده حتی اگر ۲۰۰ هزار تومان باشد را نگه نمی‌دارد تا یک‌جا بپردازد بلکه همان موقع واریز می‌کند.

فهیمی ادامه داد: ما چندین بار روند اجرا را بررسی کردیم و تنها مشکلی که درباره عدم واریز مبلغ وجود دارد این است که برخی یا شماره موبایلشان به نام خودشان نیست که در این حالت فرد باید به سامانه sahamedalat.ir مراجعه کند و اطلاعات تماس یا شماره شبا خود را اصلاح کند. در مورد شماره شبا هم به همین صورت است. شماره شبا باید از بانک مرکزی تایید بگیرد.

معمارنژاد نیز در این باره گفت: کارگزاری‌ها نفع موکل مردم را مورد توجه قرار می‌دهند و وقتی سهام رو به پایین است آن‌را نمی‌فروشند بلکه صبر می‌کنند و وقتی رو به افزایش رفت آنرا می‌فروشند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان چرا روش غیر مستقیم قابل فروش نیس، پس چرا اعلام کردن روش غیرمستقیم از عید غدیر 60 درصدش قابل فروشه

  • ناشناس

    سلام برای تغیر شماره داخل سایت میرومگزینه تغیر شماره کمرنگ زده باز نمیکنه چکاربایدکنم راهنمایی کنید

    • یوسف خنیفر

      برای تغیر شماره تلفن باید به سامانه سهام عدالت بری وانجا تغیر بزنی sehamadalt.irبا این
      سامانه اگر شماره به اسمت باشه وارد میشی وارزش سهامتو هم میتونی ببینی

  • سهام خجالت

    تجارت نیوز من بالای 50 بار پیامک فرستادم یدونه از پیام های من نیست بیش از 70 روز هست ک من 30 درصد از سهاممو فروختم 2500 تومن گرفتم اونم توی مدتت 12 واریزی لطفا منتشر کن حداقل مسعولین به فکر مردم باشن شما فقط میگید بانکها 96 درصد رو پرداخت کردن یعنی العان 30 درصد از سهام من شده 2500

    • ناشناس

      منم همینطور

  • ناشناس

    سلام اقای فهیمی من الان حدود هفتاد و خردی روزه سهاممو به بانک تجارت استان بوشهر بندر گناوه فروختمه ولی هر چه بانک میرم و کارت میکشم حتی یک ریال هم پرداخت نشده بانک هم که میپرسم یک جواب نمیدانم وشلوغه واز این جوابها در ۻمن سود سهامم روی همین شماره تلفن وحساب شبام بوده چرا الان بعد دو برج وخردی نمییریزن از کجا باید پیگیری کنیم لطفا جواب بدید ممنون میشم

  • ح ن

    الان ۶۵روزه من اقدام کردم خبری نیست ولی دختردایی بنده یه هفته بیشترنشدبراش ۱۸۰۰میلیون دادن دوستم یه هفته ای یجا۵میلیون واریزشدمعلوم هست چخبره تکلیف ماروخودتون روشن کنین بینم چندچندین رواین حساب باز کردم تو این گرونا پس اندامم ازدست دادم خداوکیلی سری اقدام بفرمایین

  • رضا

    تیتر اشتباه چون گفتن اول اصلا به غیر مستقیم وام میدن بعدا اگه شد مستقیم

  • سپه بریز لازم داریم

    باسلام بانک سپه توی این ۸۰ روزی که برای فروش اقدام کردم،کلا ۱۲۰ تومن ریخته،هیچکس هم واسش مهم نیست که ما نیازمالی داشتیم که اقدام به فروش کردیم،به خداوندقسم خستمون کردین.

  • ناشناس

    من که روش مستقیم انتخاب کردم و گذاشتیم برا فروش هم میتونیم کارت اعتباری بگیریم

  • گیلان

    آیا کارت اعتباری برای کسانی که روش مستقیم را دارن تعلق میگیرد

  • ناشناس

    من موندم یکبار میگن به غیر مستقیم کارت اعتباری میدن الان میخونیم به اونایی که مستقیم هستن میدن تورو خدا تکلیف مارو روشن کنین بعدم ساید رو باز کنین تا ماهایی که غیر مستقیم هستیم آزادکنیم برای فروش بزاریم خیلی دستم خالیه تواین شرایط,بیکاری با چهارتا بچه فکری بردارین تورو به خدا بسه دیگه خسته شدیم کم آوردیم