کد مطلب: ۵۸۸۷۷۸

ارائه خدمات آنلاین مهاجرت و ویزا در کارت سبز

ارائه خدمات آنلاین مهاجرت و ویزا در کارت سبز

یکی از الزامات اقدام برای مهاجرت، دریافت مشاوره از یک متخصص آشنا به قوانین امور مهاجرتی می‌باشد. به کمک این مشاوره‌ها با قوانین ویزاهای مختلف به صورت جزئی و دقیق آشنا می‌شوید و می‌توانید بهترین روش مهاجرتی را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزاهای مختلفی امکان پذیر است و امروزه افراد بسیاری در سراسر دنیا برای دریافت اقامت این کشور اقدام می‌کنند. بیشترین میزان مهاجرت در جهان مربوط به ایالات متحده می‌باشد و براساس آمار منتشر شده، تعداد مهاجران قانونی آمریکا ۵۶ درصد از جمعیت کل کشور را تشکیل می‌دهند. افراد با در نظر گرفتن شرایط و هزینه‌های مهاجرت، یکی از روش‌های اخذ گرین کارت آمریکا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. شرایط دریافت هریک از این ویزاها با یکدیگر متفاوت است و فرآیند انجام آن نیز مجزا از دیگریست. یکی از الزامات اقدام برای مهاجرت، دریافت مشاوره از یک متخصص آشنا به قوانین امور مهاجرتی می‌باشد. به کمک این مشاوره‌ها با قوانین ویزاهای مختلف به صورت جزئی و دقیق آشنا می‌شوید و می‌توانید بهترین روش مهاجرتی را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. مجموعه کارت سبز با بکارگیری نیرویی مجرب و متخصص در زمینه خدمات مهاجرتی و هم چنین نحوه و شرایط دریافت انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و لاتاری، خدمات لازم را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌دهد. کارت سبز در طول مسیر شیرین مهاجرت همراه شما خواهد بود و تضمین ارائه خدمات با بهترین کیفیت را به شما می‌دهد.

خدمات کارت سبز

امور مهاجرتی به دانش و تخصص نیاز دارد و انجام آن بدون اگاهی نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت. برخی افراد به دلیل عدم آگاهی نمی‌توانند به تنهایی کارهای مربوط به مهاجرت را انجام دهند. برخی دیگر به دلیل نداشتن سواد کافی از انجام این امور باز می‌مانند. چرا که انجام تمام این امور مانند مکاتبات، کسب اطلاعات درباره محل زندگی و ارتباط با خارج از کشور به زبان انگلیسی انجام می‌شود و مسلما برای انجام آنها باید به این زبان مسلط باشید. برای مثال، پیدا کردن یک موقعیت شغلی خوب در معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی ملزوم به داشتن یک رزومه انگلیسی قوی و مطابق با استانداردهای جهانی است. مجموعه کارت سبز می‌تواند در انجام این امور راهنما و همراه شما باشد. در ادامه با برخی از خدمات مجموعه کارت سبز برای متقاضیان مهاجرت آشنا می‌شوید.

پروژه‌های دورکاری بین‌المللی

IMG 20211018 113325

در دنیای امروز شکل‌گیری ارتباط میان کارفرمایان و متخصصان بسیار آسان شده است. پروژه‌های دورکاری خارجی یکی از مشاغل پردرآمد در جهان می‌باشند. افراد جویای کارهای بین‌المللی می‌توانند شغل مورد نظر خود را بصورت آنلاین پیدا کنند و با کارفرما مکاتباتی را انجام دهند. با انجام پروژه‌های بین‌المللی می‌توانید از راه دور و بدون تقبل هزینه مهاجرت، به صورت فریلنس کار کنید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. از طرفی، برای انجام این ارتباطات به دانش کافی زبان انگلیسی نیاز دارید تا کارفرما به شما اعتماد کند و انجام پروژه‌های کاری خود را به شما بسپارد. کارت سبز به عنوان یک پلتفرم جامع، ارتباط فریلنسرها را در اقصی نقاط جهان با کارفرمایان خارجی ممکن می‌سازد.

مکاتبات رسمی لاتین

دقت و تخصص در انجام امور مهاجرتی حرف اول را می‌زند. افراد برای هرگونه ارتباط با خارج از کشور می‌بایست به زبان رسمی کشور مقصد مکاتبه کنند. از آنجا که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود، برای ارسال ایمیل و انجام مکاتبات با خارج از کشور به دانش انگلیسی نیاز است. توجه داشته باشید که با اشتباه نوشتن متن نامه یا ایمیل ممکن است حرفه‌ای بودن خود و مهارت‌هایتان را زیرسوال ببرید و این فرصت ویژه را برای مکاتبه از دست بدهید. با محول کردن امور خود به کارت سبز، می‌توانید متن مورد نظر خود را به فارسی به کارشناسان این مجموعه ارسال کنید. مترجمان مجرب پس از بررسی و تایید متن شما را به زبان انگلیسی ترجمه می‌کنند و مکاتبات را با مقصد مورد نظر برای شما انجام می‌دهند.

رزومه انگلیسی

با ساخت یک رزومه حرفه‌ای نصف راه مهاجرت را طی خواهید کرد! اصلی ترین مرحله برای دریافت پذیرش در دانشگاه‌ها و شغل‌های بین‌المللی رزومه شماست. نوشتن یک رزومه خوب بیشتر از هرچیزی به مهارت نیاز دارد، مهارت نگارش و مهارت زبان انگلیسی! مراحل نگارشی در رزومه انگلیسی با پیچیدگی‌هایی همراه است و اگر با راه و چاه آن آشنا شوید به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. برای درخواست یک موقعیت کاری یا درسی و یا هر ارتباط دیگری در خارج از کشور به یک رزومه انگلیسی نیاز دارید. خلاصه‌ای از سوابق تحصیلی و شغلی، مهارت‌های حرفه‌ای، مدارک و گواهینامه‌ها همگی به زبان انگلیسی در رزومه قید می‌شود. کارشناسان در کارت سبز با استفاده از جدیدترین روش‌های نگارش روز دنیا امور مربوط به رزومه‌های شغلی انگلیسی را برای شما انجام می‌دهند.

مهاجرت به آمریکا

IMG 20211018 113357

همانطور که اشاره کردیم، مهاجرت به آمریکا از روش‌های مختلفی انجام می‌شود. علاقمندان مهاجرت به امریکا و کسانی که در مراحل ابتدایی اخذ پذیرش در خارج از کشور هستند می‌توانند از خدمات مهاجرتی کارت سبز استفاده نمایند. متقاضیان مهاجرت با در نظر گرفتن شرایط زندگیشان و البته دریافت راهنمایی لازم می‌توانند مناسب‌ترین روش مهاجرت به آمریکا را برای خود انتخاب کنند. مجموعه کارت سبز با ارائه پکیج های مهاجرتی جامع به متقاضیان در این مسیر کمک می‌کند. جهت دریافت مشاوره در ابتدا باید یک فرم ارزیابی تکمیل نمایید. کارشناسان پس از بررسی فرم، بهترین روش مهاجرت به آمریکا را با توجه به شرایط به شما پیشنهاد می‌دهند و در ادامه مسیر شما را همراهی خواهند کرد. ایالات متحده آمریکا هر ساله پذیرای مهاجران بسیاری در سراسر جهان است. افراد از طرق مختلف برای اقامت دائم آمریکا اقدام می‌کنند. بیش از ۵۰ روش برای دریافت گرین کارت وجود دارد و انتخاب مناسب‌ترین آن نیازمند تحقیق و بررسی بسیار است. در ادامه با انواع روش‌های مهاجرت به آمریکا آشنا می‌شوید.

بطور کلی، ویزاهای آمریکا در دو دسته جای می‌گیرند: ویزاهای مهاجرتی و غیرمهاجرتی. ویزای مهاجرتی برای افرادی صادر می‌شود که قصد سرمایه‌گذاری یا زندگی با خانواده در ایالات متحده را دارند. گرین کارت غیرمهاجرتی با اهداف گردشگری، اشتغال و تحصیل صادر می‌شود.

ویزای تحصیلی آمریکا: برای مهاجرت به آمریکا با ویزای تحصیلی در ابتدا باید از دانشگاه مدنظر خود پذیرش بگیرید. افرادی که می‌خواهند در دوره‌های آموزشی، مدرسه یا دانشگاه‌‌های آمریکا تحصیل کنند می‌توانند جهت دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنند. ویزاهای تحصیلی آمریکا شامل ویزای M1، ویزای F1 و F2 می‌شود.

ویزای کاری آمریکا: با درخواست در عنوان شغلی مورد نظر خود و دریافت پذیرش، ویزای کاری به شما تعلق می‌گیرد. انواع ویزاهای کاری صادر شده برای نیروهای کار ماهر و متخصص شامل ویزای EB1، EB2، EB3، EB4 و EB5 می‌باشد.

IMG 20211018 113426

ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا: با سرمایه‌گذاری در در منطقه‌ای خاص در ایالات متحده پس از ۵ سال اقامت دائم این کشور را دریافت خواهید کرد. جهت سرمایه‌گذاری می‌توانید برای ویزای منطقه‌ای یا EB5 یا ویزای سرمایه‌گذاری یا E2 اقدام کنید.

ویزای توریستی آمریکا: این ویزا برای سفرهای تجاری و گردشگری صادر می‌شود و شامل ویزای B1 وB2 است.

ویزای ازدواج آمریکا: ویزای ازدواج برای همسر مهاجر آمریکا که در حال دریافت اقامت دائم است و هم چنین همسر شهروند خارجی آمریکا صادر می‌شود. از میان ویزاهای ازدواج می‌توان به K3 و CR1 اشاره کرد.

متقاضیان برای مهاجرت به ایالات متحده بهتر است با جزئیات و چگونگی دریافت هر کدام از این روش‌ها آشنا باشند تا در پروسه مهاجرت آنها خللی ایجاد نشود. اگرچه برنامه‌های مهاجرتی به آمریکا کمی سخت شده و به صورت رقابتی درآمده است، اما همچنان مشاوره و دریافت راهنمایی‌های لازم می‌تواند راه مهاجرت آسان را به شما نشان دهد.

منبع: کارت سبز - cartesabz.net

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.