کد مطلب: ۴۳۰۶۳۳

سامسونگ به ارائه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد

سامسونگ به ارائه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد

شرکت سامسونگ اعلام کرد: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای با خاطر نشان کردن اینکه نهایت احترام را برای مصرف‌کنندگان خود در ایران قائل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است، تصریح کرد: با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

در این بیانیه آمده است: سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود همه تحولات، تغییر نکرده است.

این شرکت تاکید کرده است: با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد؛ در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.

پیش از این «سیدعلیرضا موسوی‌مجد» رئیس هیات‌مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران در این‌باره گفته بود: پایین آوردن تابلوهای شرکت کره‌ای سامسونگ از مغازه‌ها چند وقتی است آغاز شده و در هفته های آینده نخستین محصولات جایگزین سامسونگ با برند سام وارد بازار می‌شود.

موسوی‌مجد خاطرنشان‌کرد:‌ مشتریان محصولات سامسونگ نگرانی نداشته باشند، زیرا خدمت گارانتی را تا ۱۸ ماه پس از تاریخ نصب و خدمات پس از فروش را تا ۱۰ سال پس از خرید دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.