کد مطلب: ۴۶۲۳۲۹

تا پایان ۲۳ تیر ماه:

ارزش روز «دارا یکم» چقدر است؟

ارزش روز «دارا یکم» چقدر است؟

در پایان معاملات بازار سهام روز دوشنبه ۲۳ تیرماه، ارزش ۲۰۰ واحد صندوق دارا یکم با افتی اندک به ۵ میلیون و ۴۳۹ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز ( دوشنبه ۲۳ تیرماه) بورس، ارزش هر واحد سبد دارا یکم با افتی ۰٫۲۸ درصدی به ۲۷ هزار و ۱۹۵ تومان رسید. این در حالی است که قیمت آخرین معامله این نماد تا سطح ۲۶ هزارو ۳۰۸ تومانی نیز کاهش یافت.

1 3 11
ارزش کل ۲۰۰ واحد اولین صندوق ETF دولتی در حالی امروز به ۵ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان رسید که حجم معاملات امروز این نماد ۸ میلیون و ۲۰۶ هزار واحد بود که تقریبا ۲ برابر میانگین حجم معاملات روزانه یک ماه اخیر بوده است. در پایان معاملات امروز ارزش خالص دارایی (NAV) هر واحد دارا یکم ۲۸ هزار و ۵۵۳ تومان محاسبه شده که نسبت به قیمت پایانی این نماد ۵ درصد بیشتر بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بلاخره بفروشیم یا نگه داریم

  • ناشناس

    اخه برادرای من پول لازمین مشکلی نیس می خوای بفروشی بری یه سهام بهتر از نظر خودت بازم مشکلی نیس .
    ولی می فروشی چرا 3 هزار زیر قیمت می فروشی هم خودت ضرر می کنی هم ما :/

  • Saeid

    نمیدونم بخداچی بگم اینقدرگفتیم زیرقیمت نفروشین که دیگه خسته شدیم متاسفانه این مشکل وگرنه میادبالا

  • ناشناس

    اخر برج نزدیکه الان میره تو دوماه هنوز بانک ملت برای ما پولی واریز نکرده اگر واریز نمیکنند مارا چشم براه نکنند

  • ع م

    داداشای گلم اینا که فروختن تازه کار بودن بهتر که زود خارج بشن،ده تاصدتاکه نیستن کیونصیحت میکنید،بگفته خودتون اکثراکدملی ندارن،خیلیاشونم محتاجن

  • Saeid

    دیگه ناظرم آمپرچسبوند ازبس پیام دادباباتوجه به Navکنین بعدبفروشین نه برو۲۵۰۰۰بفروش ن۴۰۰۰زیرقیمت ?‍♂️?‍♂️

    • ناشناس

      به زودی به ارزش واقعی خود بر خواهد گشت در ضمن خبرگزاری فارس بنا به در خواست سهامداران صندوق دارایکم بخشی در جهت رسیدگی به وضعیت صندوق دارایکم قرار داده تا با جمع کردن امضاء و درخواست سهامداران موضوع رو برای رسیدگی بیشتر به گوش مسئولان برسونه پس تشریف ببرید و اعلام حمایت کنید و اعتراض خودتون رو اعلام کنید (لطفا کلمه فارس من رو سرچ کنید و اعلام حمایت کنید)

  • ناشناس

    احمقین اگر دارایکم هر سهم زیر صد هزار تومان بفروشید

  • زهرا

    من با اینکه واقعا پول لازمم نگهش داشتم ولی متاسفانه بعضیا با 2میلیون سود زدن همه چیز خراب کردن

    • ناشناس

      به زودی به ارزش واقعی خود بر خواهد گشت در ضمن خبرگزاری فارس بنا به در خواست سهامداران صندوق دارایکم بخش در جهت رسیدگی به وضعیت صندوق دارایکم قرار داده تا با جمع کردن امضاء و درخواست سهامداران موضوع رو برا رسیدگی بیشتر به گوش مسئولان برسونه پس تشریف ببرید و اعلام حمایت کنید و اعتراض خودتون رو اعلام کنید (لطفا کلمه فارس من رو سرچ کنید و اعلام حمایت کنید)

  • ناشناس

    آقای ع م هیچوقت بکسی توهین نکن که محتاجند و تازه کار مطمین باش باندازه خودش داره وشایدم ازمنوشما خیلی خیلی بیشترسرمایه داره فقط بخاطر حال کردن و وقت گذرانی آمده داخل بورس .پس به همدیگر احترام بذاریم ودرصورت نیاز بهشان کمک وراهنمایی بشه خیلی بهتره .ببخشید قصدجسارت وبی احترامی نبود

  • sadra

    با سلام دوستان من از بورس چیزی نمیدونم راهنمایی میکنید از کجا باید آموزش ببینم نمیخوام سهاممو بفروشم به بانک نمیدونم چیکارشم بکنم