کد مطلب: ۶۱۶۵۸۴

ارزش سهام عدالت ۲ درصد دیگر کاهش یافت

ارزش سهام عدالت ۲ درصد دیگر کاهش یافت

شاخص کل بورس در پایان این هفته معاملات بورس اوراق بهادار تهران، با بیش از دو درصد افت در سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. با توجه به روند نزولی بورس، ارزش سهام عدالت هم به همین میزان با افت مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان این هفته معاملات بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بورس با بیش از دو درصد افت در سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. با توجه به روند نزولی بورس، ارزش سهام عدالت هم به همین میزان با افت مواجه شده است.

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار تومان رسید. این در حالی بود که ارزش این سبد در هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان به ثبت رسیده بود. این یعنی ارزش پرتفوی سهامداران نسبت به هفته قبل ۲٫۳ درصد کاهش داشته است. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد سهام عدالت هم در پایان هفته به هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی هم در پایان هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۰ به زیر ۲۳ میلیون تومان کاهش یافت. این در حالی بود که هفته گذشته ارزش این سبد ۲۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان بود.

افت ارزش سهام عدالت در حالی رخ داده که در این هفته وزیر اقتصاد اعلام کرده بود، مقرر شد در بهمن و اسفند امسال و نیز فروردین ۱۴۰۱، سه نشست دیگر هم برای تکمیل اطلاعات و نظر خواهی به منظور تسهیل تدوین پیش‌نویس، با حضور فعالان اقتصادی، منتقدان و ذینفعان شامل گروه‌های کارفرمایی و کارگری و نمایندگان شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت به عنوان یکی از اجزای مهم بحث واگذاری‌ها، برگزار شود.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا بعد از یک سال فروش سهام عدالت هنوز پولی واریز نشده

  • ناشناس

    این چجور سهام عدالتیه که به قشر کارگر تعلق نمیگیره؟!!!در حالیکه از اقوام کسانی هستند که وضع مالی بسیار خوبی دارند و چون کارمند دولت بوده اند سهام عدالت به آنها تعلق گرفته عدالت کجا بود ؟!!!عدالت در این مملکت مرده؟!!!