کد مطلب: ۵۰۸۹۵۳

ارزش سهام عدالت امروز ۳ بهمن ۹۹

سهام عدالت خاطره شد!

سهام عدالت خاطره شد!

از برگه‌های کم‌ارزش شده سهام عدالت تنها برای صاحبان آن گویی یک نام باقی مانده است. ارزش برگه‌های سهام عدالت که تا بیش از ۲۱ میلیون تومان هم ارزش داشت اکنون به ۱۰ میلیون تومان رسیده و همین میزان هم در بورس به فروش نمی‌رود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از برگه‌های کم‌ارزش شده سهام عدالت تنها برای صاحبان آن گویی یک نام باقی مانده است. ارزش برگه‌های سهام عدالت که تا بیش از ۲۱ میلیون تومان هم ارزش داشت اکنون به ۱۰ میلیون تومان رسیده و همین میزان هم در بورس به فروش نمی‌رود.

صاحبان این برگه‌ها اگر تاکنون گزینه آزادسازی را انتخاب کرده‌اند و فروش ۳۰ درصد سهام عدالت را در برنامه دارند شاید بتوانند به سه میلیون تومان دسترسی داشته باشند و آنهایی هم که ۶۰ درصد آن را آزاد کرده‌اند شاید امکان دسترسی به شش میلیون تومان برای آنها مهیا شود.

اما این ارقام برای برگه‌های سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی بوده است. در برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی ۳۰ درصد آزادسازی شده معادل شش میلیون تومان و ۶۰ درصد آزادسازی شده معادل ۱۲ میلیون تومان می‌شود. اما آیا ممکن است مجددا صاحبان سهام عدالت به این مبالغ دسترسی داشته باشند؟ از نگاه برخی کارشناسان با بهبود وضعیت بازار سهام این احتمال می‌رود که مجددا صاحبان سهام عدالت به مبالغ برگه‌های سهام عدالت خود دسترسی پیدا کنند.

آخرین اخبار سهام عدالت را اینجا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • تی تی

    کارگزاری تجارت مرده یعنی؟

  • ناشناس

    سهامی که اسمش کاملا برعکس باطنشه! ههه سهام عدالت!! نخیر این سهام اسمش عدالت نیست! باید گفت سهام خجالت! سهام حقارت!

  • حمید کورد

    خدا رو خوش نمیاد بار مردم اینجوری بازی میکنین بخدا گناه دارن بزارین فروش بره با این پول اندک سهام عدالت یه مشکل رو حل کنن.

  • ناصر

    تو این مملکت هر چیزی که توی رسانه اعلام میکنن همون هفته داغ وبرای شما انجام میدن همین که میخوای تصمیم بکیری واز ۴ نفر مشاور بکیری بعد دیکه خبری نیست

  • ناشناس

    نوش جان اونای که سی درصد فروختن وگرفتن ومثل ما به حرف مسئولان دروغگو گوش ندادن این درسیه که دیگه به حرف دولت زنان گوش ندیم

  • ناشناس

    چرا مابقی پول فروش سهام عدالت بانک کشاورزی نداد خواهشا پیگیری کنید …سی درصد دوم باید واریز بشه …کارگزاری کشاورزی

  • رضا

    مگه نمیگیدبرگه یک ملیونی شماانقدره پس چرابقیه پولومونونمیریزید.فقط واسه ماقیمت الام میکنیدکه چی

  • رضا

    من که به شماشمانمیگم میگم تووقتی میگی برگه یک ملیونی قیمتش شش ملیونه پس چراواسم سه تومن خوردخوردزدی ولی ازبقیش خبری نیست الانم همش داری واسم قیمت الان میکنی فلان شدفلان شدتوبقیه روبریز اونم زودزود

  • امیرحسین

    من ۶ ماه است به سامانه سجام عدالت ثبت نام کردم و ۳۰ درصد آن به فروش رفته در بانگ ملت هیچ پولی واریز نکرده‌اند چه کاری کنیم ما رسیدگی باید بشود .

  • ناشناس

    چرااین دولت مردم رو سر کار میزاره کلی خرج کردیم برابفروش سهام و سجام الان چندماهه فروختیم مثل گدا دفعه یی ۵۰ یا ۱۰۰تومن میریزن این مسخره بازی یعنی چی