کد مطلب: ۵۱۰۰۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عقبگرد سهام عدالت / ارزش سهام عدالت تا پایان سال چقدر می‌شود؟

عقبگرد سهام عدالت /  ارزش سهام عدالت تا پایان سال چقدر می‌شود؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی شاخص‌سازان نزولی شد و حدود ۲۰۰ هزار تومان افت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام اوراق سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی بعد از روند نزولی ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید. این افت قیمت درحالی است که ارزش سهام عدالت در آذر ماه به ۱۴/۲ میلیون تومان رسیده بود اما با روند نزولی نمادهای تاثیرگذار بر ارزش سهام عدالت تا ۹/۵ میلیون تومان نیز ریزش کرد.

از طرف دیگر فروش این سبد در بازار سهام متوقف شده و دارندگان سهام عدالت فقط شاهد تماشای ریزش ارزش دارایی خود هستند. آن هم سهام عدالتی که قرار بود پشتوانه‌ای برای مردم باشد اما ارزش این سبد از مرداد ماه تا امروز نصف شده است.

همچنین اخباری مبنی بر اعطای کارت اعتباری به اندازه مبلغ سهام عدالت منتشر شد اما هنوز خبری از کارت اعتباری برای سهامداران عدالت نیست.

در حالی که سهام عدالت در آستانه آزادسازی ۳۰ درصد سوم قرار دارد هنوز هیچ اقدامی برای از سرگیری فروش این سبد در بازار سهام انجام نشده است و سهامداران به دلیل ریزش‌های اخیر بازار سهام نگران افت بیشتر دارایی خود در بورس هستند.

عدالت 7 بهمن

سهام عدالت با در نظر گرفتن افزایش سرمایه نمادهایی چون فملی، شتران و … محاسبه می‌شود اما این افزایش سرمایه‌ها هنوز اعمال نشده است و اگر این افزایش سرمایه‌ها اعمال نشود ارزش سهام عدالت کمتر از ۹ میلیون تومان خواهد بود.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۶ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۱۶۸ تومان رسید.

برخی از کارشناسان امیدی به رشد زیاد بازار سرمایه تا پایان سال ندارند و احتمالا ارزش سهام عدالت نیز در همین محدوده نوسان خواهد داشت.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شیوا

    خیلی جالبه 20۰ تومن سود میاد سرش بعد چند روز بازار منفی میشه اون ۲۰۰ تومن ازش کم میشه باز !اینا پول بده نیستن الکی میایم اینجا کامنت میذاریم حالا اگه خودمون باشیم بخوایم از طریق بانک ازشون وام بگیریم یه روز بالا پایین بشه سریع بهت زنگ میزنن وامتو پرداخت کن حالا خودشون قرار بود ۳الی ۴ روزه واریز کنن شد ۶ ماه واقعا که متاسفم واستون خودمون به خودمون رحم نمی کنیم

  • سامان

    سلامم بنده حدود شش ماهه سهام عدالتو برای سه تا کارگزاری سپه مفید و سعدی ثبت سفارش فروش کردم اما هیچکدوم پولهاشو واسم واریز نکردن تورو خدا پیگیری کنید شماره ملی ۳۲۴۳۳۶۳۳۱۴وشماره ملی دومم ۳۲۵۷۷۷۲۸۷۴ممنونممم????

  • سهام عدالت مرا

    بانک صادرات بفروش سهام عدالت مرا.

  • مهران سلطانی

    مسخره بازی شده این سهام چه وضعشه!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    احتمالا قبل بیست و دو بهمن یه نوبت واریز کنن کارگزاریا☹

  • ناشناس

    اگه مال مسوولین بود الان ۵۰۰ میلیون ارزش داشت مال ملت بدبخته که روز به روز سهام خجالت میاد پایینتر

  • ناشناس

    اگه مال مسوولین بود الان ۵۰۰ میلیون ارزش داشت مال ملت بدبخته که روزبه‌روز افت میکنه

  • ناشناس

    سلام به ملت ایرانفقط میخوام بگم ((((( خدایا خودت یه نظر کن و بس))))))یا علی

  • علی

    تنها راهکار سهام عدالت انتقال به پرتفوی افراد می باشد و هر راهکاری جز این فقط باعث سرگرمی مردم و فشار به بازار سرمایه خواهد بود باتوجه به این افراد خیلی محدودی در کشور بورس کارمیکنند و سردر می‌آورند بنابراین بنابراین با انتقال سهام به پرتفوی نه تنها به بازار مالی بورس فشار وارد نمی شود هیچ مردم هم تکلیف خود را می دانند و این بدبینی عمیق ایجاد شده هم اصلاح میشه . جالب آن که کسانی روش مستقیم هستند سهامشان به پرتفوی انتقال نیافته و غیر مستقیم سهامش انتقال یافته و این تناقض خنده دار و کارهای عجیب دولت است

  • مهدیار

    مرادپور رو نمیریزی ملی سهام وتحارت رو بفروش دیگه رو اعصاب ما راه نرو پارت میکنم