کد مطلب: ۵۰۵۱۷۵

چگونه در زمستان استایل مردانه متفاوت داشته باشیم

چگونه در زمستان استایل مردانه متفاوت داشته باشیم

یکی از استایل‌های جذاب و پرطرفدار در زمستان، پوشیدن لباس‌های چندلایه روی‌هم است. چندلایه بودن لباس در زمستان علاوه بر گرم نگه‌داشتن شما، این امکان را به وجود می‌آورد تا حق انتخاب بیشتری برای ست کردن لباس‌های مختلف باهم را داشته باشید.

بسیاری از آقایان خوش‌پوش و خوش‌سلیقه با شروع فصل زمستان در پی یک استایل زمستانی متفاوت و خاص می‌گردند تا بتوانند علاوه بر گرم ماندن بیش‌ازپیش متفاوت و خاص به نظر برسند.

گرم ماندن و خوش استایل بودن از هم جدا نیستند و زمستان فرصتی مناسبی است که به سراغ سبک‌ها و مدهای جدید بروید و شانس خود را امتحان کنید.

یکی از استایل‌های جذاب و پرطرفدار در زمستان، پوشیدن لباس‌های چندلایه روی‌هم است. چندلایه بودن لباس در زمستان علاوه بر گرم نگه‌داشتن شما، این امکان را به وجود می‌آورد تا حق انتخاب بیشتری برای ست کردن لباس‌های مختلف باهم را داشته باشید.

در ابتدا شما باید موقعیت و شرایط را بسنجید و به نسبت آن تصمیم بگیرید که می‌خواهید استایل کژوال (روزمره) یا یک استایل رسمی داشته باشید.

تمرکز این مقاله بر روی استایل شیک مردانه است.

در ادامه قصد داریم راهکارهایی برای ست لباس‌ مردانه متشکل از پیراهن مردانه گرفته تا ساعت مچی ، بوت و نیم بوت مردانه … را به شما معرفی کنیم تا بتوانید این در خرید زمستانه مردانه انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید.

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه رسمی و اسپرت ، پرکاربردترین لباس مردانه هستند که علاوه‌بر طرح‌های متنوعی که دارند همچنان آیتمی اصلی در کمد آقایان به‌حساب می‌آیند. شاید علتش این است که این لباس را می‌توان با اندکی تغییر در محیط‌های مختلف مورداستفاده قرارداد. اگر می‌خواهید استایل اسپرت و کژوالی داشته باشید پیشنهاد ما به شما پیراهن مردانه اسپرت است. این پیراهن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع مانند، پیراهن اسپرت ساده ، پیراهن مردانه چهارخانه و راه‌راه و… در بازار عرضه می‌شوند.

پیراهن‌های اسپرت به‌خوبی با شلوار جین و شلوارهای جذب که امروزه طرفداران زیادی دارند، ست می‌شوند. همچنین بسیاری از آقایان در موقعیت‌های روزمره، اداری و حتی جلسات مهم کاری از پیراهن مردانه کژوال استفاده می‌کنند. این پیراهن‌ها استایل راحت‌تری نسبت به پیراهن‌های رسمی دارند.

حالا می‌توانید یک پلیور و یا سویشرت برای لایه رویی پیراهن مردانه بپوشید، به‌گونه‌ای که یقه پیراهن شما دیده شود. ست کردن پیرهن مردانه در زیر با یک پلیور یا ژاکت بافتنی در رو جزء یکی از پرطرفدارترین استایل های شیک و کژوال در فصل زمستان به‌حساب می‌آید.

بهتر است پیراهن خود را از تونالیته رنگ‌های ملایمی چون شیری، طوسی و آبی انتخاب کنید چون این رنگ‌های خنثی به‌خوبی قابلیت ست کردن با رنگ‌های متنوع ژاکت و پلیور بافتنی را دارند اما برای رنگ پلیور تلاش کنید جسورانه انتخاب کنید. برای مثال بیشترین تنوع رنگ در پلیور را می‌توانید در www.banimode.com جست و جو کنید.

3wedc

همچنین شما می‌توانید پیراهن وپلیور خود را با شلوار جین ست کنید. این استایل از گذشته تاکنون طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده است. اما یادتان نرود که این استایل بیشتر مناسب افرادی با پا‌های کشیده و لاغر است.

اهمیت بوت و نیم‌بوت در استایل مردانه زمستانی

نیم‌بوت، به کفشی گفته می‌شود که تا مچ پا را می‌پوشاند و می‌تواند از شما در مقابل سرمای زمستان محافظت کند. یکی از پرطرفدارترین کفش‌ها در میان آقایان، نیم‌بوت است که علاوه بر مقاوم بودن و راحتی، بسیار زیبا می‌باشند و قابلیت ست کردن با انواع استایل های مختلف را دارند.

بوت‌ها سالیانه در رنگ‌ها و شکل‌های متنوعی طراحی می‌شوند و همیشه موردتوجه طراحان لباس مد و فشن قرار دارند. نیم‌بوت‌ها دارای کش یا زیپ بوده و انتخابی مناسب برای داشتن یک استایل کژوال و راحت به‌حساب می‌آید.

ویژگی خوبی که نیم‌بوت مردانه دارد، این است که به‌راحتی قابل‌استفاده در محیط‌های رسمی و غیررسمی هستند و شما با انتخاب یک نیم‌بوت شیک و مقاوم سال‌ها از خرید کفش مردانه در فصل زمستان راحت هستید.

در پایان پیشنهاد ما به شما این است که شلوار جین یا کتان خود را با یک نیم‌بوت مردانه و کاپشنی متفاوت ترکیب کنید و استایلی خاص و در عین حال راحت برای خود به وجود بیاورید.

امروزه بازار داغ خرید اینترنتی، امکان دسترسی آسان و سریع به انواع لباس در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع به وجود آورده است. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با صرف کمترین میزان انرژی پوشاک موردنظر خود را سفارش داده و از درب منزل تحویل بگیرید.

بانی مد با سال‌ها فعالیت چشمگیر در صنعت پوشاک و ارائه محصولات و برندهای برتر، توانسته به یکی از معتبرترین فروشگاه‌های معتبر آنلاین در عرصه پوشاک تبدیل شود.

گستره‌ی محصولات تولیدی بانی مد به‌قدری زیاد و متنوع است که شما با مراجعه به وب‌سایت بانی مد می‌توانید مطابق سلیقه خود پیرهن، ژاکت بافتنی، شلوار، بوت و نیم‌بوت خود را انتخاب کرده و یک استایل زمستانی خاص و جذاب برای خود رقم بزنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.