کد مطلب: ۳۵۳۵۹۶

اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله ۲۵

اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله 25

به منظور تسريع در امور مشتريان بانک اقتصادنوين اوراق گواهی سپرده مرحله 25 صادره توسط اين بانک با اوراق جديد جايگزين می‌شود.

به اطلاع مشتريان ارجمند بانک اقتصادنوين می‌رساند بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران و به منظور تسريع در امور مشتريان، اوراق گواهی سپرده مرحله 25 صادره توسط اين بانک با اوراق جديد جايگزين می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پي سررسيد شدن اوراق گواهي سپرده منتشره در بازه زماني 96.11.28 لغايت 96.12.10 و با مجوز صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامي ايران اين اوراق از روز يک‌شنبه مورخ 97.11.28 ، قابل تبديل به اوراق گواهی سپرده جديد با نرخ 18 درصد سالانه با مقاطع پرداخت سود ماهيانه می‌باشد.

اوراق جديد با نام و قابل انتقال به غير و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک اقتصادنوين با نرخ بازخريد کمتر از شش ماه ماندگاری از تاريخ خريد معادل 10 درصد ساليانه و با بيش از شش ماه ماندگاری از تاريخ خريد 14 درصد ساليانه می‌باشد.

شايان ذکر است به منظور رفاه حال مشتريان گران‌قدر بانک اقتصادنوين و تسريع در امور ايشان، برای تبديل موصوف نيازی به مراجعه مشتريان ارجمند به شعبه نخواهد بود و اين تبديل به صورت سيستمی انجام خواهد شد.

مشتريان گرامی می‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.