کد مطلب: ۵۴۹۶۵۶

اعتراض همتی و مهرعلیزاده با ۵ دقیقه وقت اضافه رئیسی

اعتراض همتی و مهرعلیزاده با ۵ دقیقه وقت اضافه رئیسی

عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده، دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، پیش از آغاز دومین مناظره انتخاباتی به ۵ دقیقه وقت اضافی که به سیدابراهیم رئیسی داده شده است اعتراض کردند. رئیسی اما گفت که از این وقت استفاده نمی‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی در بدو ورود به سازمان صداوسیما برای حضور در دومین مناظره در پاسخ به این پرسش که آیا در این مناظره اخلاق را رعایت می‌کنید، تصریح کرد: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم، دیگر دوستان شروع کردند و من مجبور شدم به برخی از آنان پاسخ دهم. خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم. اسم من را ۲۹ بار بردند و افترا زدند، عوضش به رقیب اصلی من جایزه دادند که پنج دقیقه بیاید و صحبت کند ( ایسنا ).

یه یکی از کاندیداها دوپینگ ۵ دقیقه‌ای ندهند

محسن مهرعلیزاده، دیگر کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز ابراز امیدواری کرد که به یکی از رقبایش در این انتخابات دوپینگ ۵ دقیقه‌ای تعلق نگیرد.

وی پیش از آغاز دومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات تاکید کرد: روش من در مناظره امروز، روش مناظره قبل خواهد بود که با رعایت همه شئون موارد را بررسی و نسبت به روشن شدن اذهان مردم اقدام کنیم.

وی همچنین گفت: بر اساس شایعاتی که شنیدم قرار است یک دوپینگ ۵ دقیقه‌ای به کاندیدای خاص بدهند که امیدوارم چنین اتفاقی نیفتاده باشد ( ایسنا ).

رئیسی: از ۵ دقیقه وقت اضافه استفاده نمی‌کنم

در این میان سید ابراهیم در پاسخ به سوالی گفت: درمناظره قبلی پاسخ دادم که رقیب من فساد و ناکارآمدی است و اکنون نیز عرض می‌کنم که مقابله با بداخلاقی نیز رقیب من است.

وی افزود: در مناظره قبلی بد اخلاقی‌هایی شد و تهمت‌هایی به من زدند. عرض کردم که اگر مشکل مردم با این کارها رفع می شود، اشکال ندارد. اگر مشکلات مردم با بداخلاقی‌ها و اتهام‌زنی حل می‌شد که وضعیت کشور اینگونه نبود.

رئیسی گفت: از پنج دقیقه وقت اختصاص یافته برای پاسخ به تهمت‌ها استفاده نمی‌کنم (کانال تلگرامی ایرنا).

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.