کد مطلب: ۵۵۸۱۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اعتراف جدید مادر بابک خرمدین

اعتراف جدید مادر بابک خرمدین

مادر بابک خرمدین پس از گذشت بیش از ۴۰ روز از انتشار خبر مرگ پسرش، در قالب یک فایل صوتی به موضوعات جدیدی اعتراف کرده، او گفته که خودش هم قربانی خشونت و تجاوز همسرش است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روز ۲۶ اردیبهشت خبر قتل بابک خرمدین کارگران سینما منتشر شد و پدر و مادر بابک خرمدین به عنوان قتل پسرشان دستگیر شدند. آنها در اعترافات بعدی به قتل دختر و دامادشان نیز اعتراف کردند.

به تازگی ایران موسوی ثانی، مادر بابک خرمدین که به اتهام همدستی با همسرش در قتل دختر و پسر و دامادشان در بازداشت به‌سر می‌برد در قالب یک فایل صوتی به موارد دیگری اعتراف کرده است. او می‌گوید که خودش هم قربانی اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین است. به گفته او ازدواجش با اکبر خرمدین به اجبار بوده و مدعی است که همسرش او را زندانی کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است.

او همچنین در بخش دیگری از این صحبت‌هایش اعترافات تکان‌دهنده‌ای می‌کند، این که اکبر خرمدین به دخترشان تجاوز کرده و آرزو مورد آزار جنسی پدر قرار گرفته است.

پیش از این اعترافات مادر بابک خرمدین، اکبر خرمدین درباره علت قتل فرزندان خود گفته بود که در سال ۹۷ آرزو را به دلیل مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه به همان شیوه قتل بابک، به قتل رسانده‌اند. او همچنین انگیزه‌اش را برای قتل دامادش «قاچاق آدم و بدرفتاری با دخترش» عنوان کرده بود.

اما در این اعترافات مادر بابک خرمدین می‌گوید که همسرش علاوه بر این که او را آزار میداده بلکه زمان‌هایی که ایران موسوی ثانی در خانه حضور نداشته دخترش را آزار جنسی می‌داده است.

اعترافات مادر بابک خرمدین را در فایل زیر بشنوید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمیشه باور کرد مادر پدر چنین سنگ دل البته حیف نام‌ پدر و مادر برای چنین جانورانی که کم‌نیستن نبودن

  • ناشناس

    من مطمئنم بابک خرمدین بی گناه کشته شده..هنوزم نمیتونیم این فاجعه رو باورکنیم..خدا روحشو شادکنه

    • ناشناس

      خدا روحش رو شاد کنه،و به ما صبر بده،انگار که بچه خودمون برادر خودمون واقعا قلبم به درد اومد،انگار که دنیا بدون بابک خرم دین زشت تر شد.

  • ناشناس

    من مطمئن هستم بابک زجر زیادی کشیده واگر مادر او واقعا از شوهرش وکارهایی که انجام داده ناراحت بوده می توانسته از طریق قانونی از رفتارهای او در امان باشد من خودم مادر ۴فرزند هستم و واقعا از کشته شدن فرزندی به دست پدر ومادرش تمام وجودم از ناراحتی پر میشود .

    • ناشناس

      در فیلم سوگنامه ای برای یاشار که در واقع بابک به گونه ای روزهای سخت خود در لندن را به نمایش گذاشته که تاب غربت و دوری از وطن و پدر و مادر را نداشته و دلش میخواسته که برگردد،در صحنه هایی شخصیت اصلی فیلم یاشار جوان دلتنگ خانه و خانواده در غربت،روزنامه های لندن را در دست دارد و مقاله هایی را در آن روزنامه ها میخواند که درباره کودک آزاری توسط والدین است!به نظر میرسد،بابک در زندگی رنج بسیاری کشیده،ولی باز هم قدرشناس والدین بوده،یکی از فیلم های کوتاهش را تقدیم به مادر و دو فیلم دیگر را به پدر و مادرش تقدیم کرده است.به نظر میرسد که این جوان بسیار میکوشیده که مورد رضایت و تحسین پدر و مادرش باشد و گویا پدر ایشان بسیار سختگیر بوده و حتا با وجود اینکه بابک جوان محجوب و آرام و مودبی بوده و تحصیلکرده و استاد دانشگاه اما باز هم موقعیت اجتماعی بابک او را راضی نمیکرده.به ویژه اینکه ایشان چرا کار و حرفه پر درآمد تری ندارد.

    • ناشناس

      چهره این جوان یک چهره رنج کشیده است نه یک چهره سرخوش و بی خیال… خداوند روح ایشان را شاد نماید.برای همه جامعه درد بزرگی بود مرگ دلخراش بابک.

  • ناشناس

    من بابک رو از نزدیک می شناختم کامل . دوست بودیم … البته بابک هم مثل همه ما خالی از عیب و ایراد نبود اما دلیل قتل نمی شه اون هم با این همه قساوت . الان می فهمم اون همه درون گرایی بابک و سکوتش و البته هر مشکلی که احتمالا داشته به دلیل داشتن این پدر و مادر بیمار با این حد از اختلال شخصیت بوده . خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه

  • ناشناس

    من به عنوان دوست بابک ترجیح میدم به خاطر حرمت خود بابک درباره پدر و مادر بابک حرفی نزنم چون بابک خودش چندان از روابط درون خانواده حرفی نمیزد،مرگ یک دوست عزیز واقعا درد بزرگی هست و هیچ کس هم نمیتونه ادعای قداست کنه و بگه معصوم هستم همه ما و بابک هم انسانهایی معمولی با کم و کاستی های درونی هستیم،هیچکدام از ما از نظر شخصیتی انسان کاملی نیستیم در طول زندگانی اشتباهات و خطاهایی داریم خوبی ها و بدی هایی داریم ولی مهم این هست که بازتاب و تاثیر رفتار و خلقیات درونی ما نسبت به دیگران چطور نمود پیدا کنه،با همه اینها بابک یکی از محترم ترین دوستان من بود و من همین تصویر بی خش از دوستی که رنجشی بر دلم نگذاشت در ذهن و قلب خود ثبت میکنم،نه انچه درون خانه و خانواده او راست یا ناراست وجود داشته چرا که اگر میخواست در این باره سکوت نمیکرد،بابک کاش دلتنگی ما را حس میکردی.خدایا خودم و بابک و همه بندگانت را به تو و مهر تو سپردم.حال بابک را دریاب…بابک جان خدانگهدار.

  • ناشناس

    به عنوان یک دوست داغ به این بزرگی برام تحمل کردنش سخته،به عنوان یک هم نوع و انسان این درجه از قساوت درکش برام سخته،دلیل غم پنهانی که در چشمها و وجود بابک رخنه کرده بود،شاید با سرنوشتی که پیدا کرد الان بهتر بشه فهمید.اون چه همه ما دوستان بابک درباره اش اتفاق نظر داریم درونگرایی و حجبی هست که شاید شرایط سخت زندگی او درش بی تاثیر نبوده..بابک ذاتا آرام و نجیب بود،رنج ها و اندوه های خودش رو بروز نمی داد و فریاد نمیزد،شرایط زندگی که کم پیش میومد بهش اشاره کنه از بابک یک شخصیت اجتماعی فروتن و مهربان ساخته بود،یه آرامش و سکوت پررنگ که خیلی در وجودش نمود داشت،ندیدم بد کسی رو بخواد و از کسی کینه به دل بگیره،قطعا او هم ویژگیهای شخصیتی داشت که شاید همه ما داریم و مورد اقبال نیست از ذات هر کسی فقط خدا خبر داره، اما به عنوان یک دوست برای خودم متاسفم که وقتی زنده بود تسلایی برای بابک و تنهایی درونی او نبودم و اگر بگم چون خودش سکوت میکرد و بیان نمیکرد فقط یک توجیح هست برای خودم که دست کم نتونستم جبران بخشی از عطوفت و گرمای وجود یک دوست عفیف که همراه خوبی برای لحظه های سخت آدم بود،بکنم.دریغ و افسوس ما همینه…بابک خرم دین عزیز به خاطر دارم که اگرچه زیاد درباره مناسبات خانوادگی خودت حرفی نمیزدی ولی گفته بودی قدردان محبتها و زحمات والدین خودت هستی،اگر از خود گذشتگی نباشه حتی یک روز نمیشه دنیا رو تحمل کرد!

    • شهروند

      خدا بهتون صبر بده رنج بزرگیه درک میکنیم ما مردم غریبه هنوز شوکه هستیم ما که هیچ خاطره مشترکی با این جوان نداشتیم قلبمون به درد اومد،دم همه شما دوستاش گرم که حداقل برای حفظ حرمت دوستتون ساکت ننشستید و جلوی بیهوده گوییها ایستادید،امیدواریم خداوند روح این عزیز رو شاد کنه قطعا حقش این نبوده طرف حساب ما خداست و هیچ کس حق نداره به هر دلیلی که خواست جان انسان دیگری رو بی گناه بگیره.امیدواریم شما و باقی بازماندگانش با دفاع از حریم بابک به آرامش برسید.ما هم مثل شما بابک و آبروش برامون ارزش داره هر چی باشه فرزند این آب و خاک هست.

    • حسین

      عزیزم ما رو تو غم خودتون شریک بدونید،خدا بابک جان رو رحمتش کنه،ایشون با سرنوشت تلخی که داشت برای همه ما عزیز هست و یادش گرامی.برا همه بازماندگانش صبر میخوایم از خدا.

  • ناشناس

    نسل خانواده های امثال ما چقدر آسیب دیده اند ؟ آخه این مامی و ددی فکر نمی کردن اگر بچه ها شون احیانا ایراداتی دارن قطعا بخشی از مشکل خودشونن . این که دو تا بچه ت رو بکشی با قساوت تمام و باز هم بخواهی در صورت توان بقیه رو هم بکشی جز وحشیگری و آسیب روانی شخصیتی چی می تونه باشه ؟ خدا یا بفریادمان برس … خداااااایا به فریادمان برسسس

    • ناشناس

      چی بگیم آخه هعی خدا از این بیداد…اون که دیگه پرپر شد و رفت یک خونخواه هم نداره حتی قانون حامی بابک خرمدین نیست! ان شاالله روحش پیش خدا شاد باشه…دیگه خدا میدونه و کسی که قتل کرده که باید جوابگوی خدا باشه…اشتباهو وقتی کرد که برگشت ایران ! باید میرفت دنبال زندگی خودش…

    • ناشناس

      بر نمیگشتی پسر بر نمیگشتی… ایرانی جماعت همیشه چوب همین احساسات غلیظشو میخوره همین دلتنگی و محبت و از خودگذشتگی برای کسایی که اتفاقا کمترین لیاقت رو دارن…به خاطر هیچی برگشتی اینم دستمزدت…خدا رحمتت کنه.

    • م.ک

      این بیچاره که با احترام توی جمع گفت پدر و مادرم ! وقتی هم خودشون رو مخاطب قرار داد گفت : مامان ! بابا ! اون فیلم تقدیر و تشکر بابک از پدر و مادرش واقعن قلب آدمو به درد میاره چطور انقدر بی احساس بودن نسبت به بچه شون حتی جلوی مردم هم یه ابراز محبت ساده بهش نکردن یا یه تشکر خشک و خالی …فکر کنم بابک واقعن آدم تنهایی بوده… روحش شاد.

  • ناشناس

    مجازات کجا بود پدر ولی دم به حساب میاد و اعدام نمیشه،فقط ده سال زندان…واقعا چطور دلشون اومد همچین بچه باوفایی و بکشن…الانم انقده لفتش میدن طرف بر اثر سرطانش تو زندان میمیره و ده سال زندانی هم حتا نمیکشه..قانون مجازات پدر فرزندکش باید تغییر کنه قانون باید در رابطه با پرونده بابک خرم دین مردم رو ولی دم به حساب بیاره از مرگ دلخراش بچه این آب و خاک مردم متاثر شدن و تقاضای قصاص دارن

  • ناشناس

    اگه اذیتت میکرد چرا به بابک نگفتی چرا باش همدستی کردی میتونستی به بابک بگی بابات میخواد تورو بکشه و اونو نجات بدی بابک بهت کمک میکرد تو دروغ میگی چون اصلا احساس مادری نداری

  • م.ک

    چرا یه دفعه سکوت خبری درباره این پرونده شد؟سرنوشت پرونده بابک خرم دین و حکم قصاص پدر و مادرش چه شد؟