کد مطلب: ۵۸۷۵۲۳

انتخاب اعضای جدید شورای عالی بورس / تشکیل پرونده نصب ماینر در سازمان

انتخاب اعضای جدید شورای عالی بورس / تشکیل پرونده نصب ماینر در سازمان

اعضای جدید شورای عالی بورس در جلسه هیات دولت انتخاب و معرفی شدند. سخنگوی قوه قضائیه نیز در نشست خبری خود از تشکیل پرونده نصب ماینر در سازمان بورس خبر داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جلسه امروز هیات وزیران،سید موسی فیض فلاح شمس، علی سعیدی و احمد شعبانی به عنوان سه خبره مالی شورای عالی بورس انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین رسول سعیدی به عنوان خبره بورس کالا و علی امامی میبدی به عنوان خبره بورس انرژی تعیین شدند (باشگاه خبرنگاران جوان).

تشکیل پرونده نصب ماینر در سازمان بورس

همچنین ذبیح‌الله خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه امروز در نشست خبری خود درباره تخلفات بورس تصریح کرد: دادسرای تهران کارهای زیادی روی این پرونده جهت شناسایی افرادی که ممکن است در این پرونده دخالت داشته باشند انجام داده است.

وی افزود: افرادی احضار و یا دعوت شدند اما هنوز کسی به عنوان متهم احضار نشده و به احتمال قوی در آینده نزدیک این کار صورت خواهد گرفت.

خداییان بیان کرد: مراحل کارشناسی پرونده رو به اتمام است و در خصوص نصب ماینر در سازمان بورس پرونده جداگانه‌ای تشکیل شده که در جریان رسیدگی قرار دارد ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برید بابا تو این مملکت یکسری کلاهبردار شدن همکاره اختلاس و دزدی از هر نوعش تو دولت یک چیز عادی شده رشوه خواری تو ادارات که جز کار هست دولت هر موقع خودش رو پاک کرد بقیه چیزها هم درست میشه

    • ناشناس

      بابا یعنی مسلمانیم

  • ناشناس

    مرگ بر مافیای بورس

  • چشم به عمل مسئولان

    تکلیف سهامداران چیه ؟کی قراره به وضعیت سهامداران آسیب دیده دردوسال گذشته تاکنون رسیدگی شود؟زیان سهامداران که آقایان وعده کرده بودن جبران کنند چی میشه؟اصلا کسی قراره به این موضوع رسیدگی کنه؟لطفا یک مسئولی جواب بده تکلیف مردم روشن بشه.یکسال است از دولت قبل تا این دولت وعده میدهند جبران زیانها انجام خواهد شد!!!!!فقط وعده!!!!

  • ناشناس

    به هیچ مسئولی دیگر در این مملکت اعتماد نداریم

  • ناشناس

    فقط شعار ما می توانیم، جمع کنید مشتی بیسواد شدن اقتصاد دان، این هم از قمارخانه سرمایشون، همه مثبت یا همه منفی، هدفتون فقط نوسان گیری

  • ناشناس

    ۴ تا دزد دیگه رو بزارید تا بیان پول سهامدارارو بخورن

  • مردم

    از تلاش بی وقفه دولت جدید در صد روز اول تشکر ویژه دارم.بخصوص از برنامه های خوبی که دولت جدید در بورس اجرا کرد.از اینکه رئیس دولت جدید به وعده انتخاباتی اش درباره بورس در صد روز اول عمل کرد و از اینکه وزیر جدید اقتصاد و رئیس جدید بانک مرکزی با هماهنگی هم برنامه هاشون را در بورس پیاده میکنند کمال تشکر را داریم.
    از رئیس محترم برنامه و بودجه جدید که بهتر از رئیس برنامه بودجه دولت قبل کسری بودجه را از داخل بورس تامین مالی کرد تشکر میکنم.
    بقولی باید به تمام مسئولین جدید با برنامه هایی که در 100 روز اول در بورس اجرا کردن علی برکت الله بگوییم.
    فقط جهت یادآوری مسئولین دولت جدید همه سهامداران بورس ارزش سهامشون به قیمت اردیبهشت 1400 برگشت.
    به همه دولتمردان میگویم خسته نباشی قهرمان زنده باشی دلاور

  • ناشناس

    صدای شکسته شدن استخوان‌های بورس به وضوح شنیده میشود

  • ناشناس

    وای بر من وای برمن که چرا دربورس سرمایه گذاری کردم

  • ناشناس

    نوسان گیرا خود کارکنان دست اندرکاران بورسن چرا منتشر نمیشه .