خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۵۳۷۶

خدمات زیماپی برای افتتاح حساب بین المللی در کوتاه‌ترین زمان

خدمات زیماپی برای افتتاح حساب بین المللی در کوتاه‌ترین زمان

با توجه محدودیت‌های تجارت و تبادلات مالی که برای ایران وجود دارد، داشتن حساب بین‌ المللی در خارج از ایران گره بسیاری از مشکلات نقل و انتقال مالی را برطرف می‌کند.

پرداخت‌های ارزی از درگاه شرکت‌های واسطه، کارمزدهای بسیار زیادی را به ایرانیان تحمیل می‌کند. از آن گذشته مسئله مدیریت تراکنش‌ها نیز در این شرایط کار چندان آسانی نیست. بسیاری از شرکت‌های واسطه برای انواع پرداخت‌ ارزی مسئولیت پذیری زیادی هم در قبال مشتریان خود ندارند. مجموعه این عوامل باعث شده است که بسیاری از فعالان اقتصادی در کشور به فکر افتتاح حساب بین المللی بیفتند. داشتن حساب بین المللی بخش قابل توجهی از دردسرهای تجارت با خارج از کشور را مرتفع می‌سازد.

افتتاح حساب بین المللی پی پال و زراعت بانک ترکیه به عنوان یکی از خدمات شرکت زیماپی به شمار می‌رود. با استفاده از کیف پول زیماپی می‌توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به ارسال درخواست و افتتاح حساب بین المللی اقدام کنید. ما در زیماپی در تمام این فرآیند در کنار شما حضور داریم. در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه به بحث و بررسی مفصل بپردازیم.

افتتاح حساب بین المللی چه مزایایی دارد؟

با توجه محدودیت‌های تجارت و تبادلات مالی که برای ایران وجود دارد، داشتن حساب بین‌ المللی در خارج از ایران گره بسیاری از مشکلات نقل و انتقال مالی را برطرف می‌کند. حساب بین‌المللی می‌تواند در قالب بانک‌های خارجی باشد که اصطلاحا تحت عنوان آفشور شناخته می‌شود. همچنین شرکت‌هایی مانند پی پال نیز وجود دارند که زیرساخت مناسبی برای جابه‌جایی پول در سراسر دنیا را فراهم کرده‌اند. داشتن هر کدام از این حساب‌ها می‌تواند برای فعالان اقتصادی در ایران مزایای بزرگی به ارمغان بیاورد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • داشتن حساب بین المللی شما را در جایگاه برابر در مقایسه با شرکا یا طرف حساب‌های خارجی‌تان قرار می‌دهد.
  • امکان بهره‌مندی از خدمات بانکی پیشرفته و به‌روز در سطح دنیا برایتان فراهم می‌شود.
  • حساب بین‌المللی برای حفاظت از سرمایه شما می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
  • نگهداری دارایی‌ها به صورت ارز خارجی در حساب بین‌المللی، شما را از نوسانات ارزش پول ملی آسوده خاطر می‌کند.
  • می‌توانید مراودات و تبادلات مالی با خارج از کشور را بدون واسطه و پرداخت کارمزد انجام دهید.
  • به پس‌اندازهای شما در حساب‌های بین‌المللی، به صورت سالان سود تعلق می‌گیرد.
  • فعالیت‌های اقتصادی خود در خارج از کشور را در کمترین زمان ممکن مدیریت خواهید کرد.
  • برای خرید کردن در خارج از کشور می‌توانید از حساب شخصی خود استفاده کنید.
  • در تجارت با خارج از کشور به راحتی می‌توانید فضای اعتماد را بین شرکای خود حاکم کنید.

IMG 20211109 104159

زیماپی خدمات افتتاح کدام حساب‌های بین‌المللی را ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر با استفاده از دریافت و نصب کیف پول چند ارزی زیماپی می‌توانید نسبت به انجام فرآیند افتتاح حساب‌های بین‌المللی پی پال (PayPal) و زراعت بانک ترکیه اقدام کنید. در این قسمت قصد داریم به نقد و بررسی هر یک از دو مورد بپردازیم.

افتتاح حساب بین المللی پی پال (PayPal)

پی پال یک شرکت نقل و انتقال آنلاین پول در سراسر دنیا است که در طول چند سال اخیر توانسته است شهرت و اعتبار بسیار زیادی را در این عرصه برای خود رقم بزند. علی‌رغم اینکه در این فضا رقبای قدرتمندی در کنار پی پال حضور داشته‌اند؛ اما این شرکت به خوبی توانسته است که خود را در جایگاهی بالاتر از آن‌ها قرار دهد. استفاده از خدمات سرویس پی پال نیز بسیار راحت و دقیقا مشابه بانک‌ها است.

هر کاربر باید ابتدا نسبت به افتتاح حساب در پی پال اقدام کند. بعد از آن در یک محیط آنلاین که ایمنی آن در سطح بسیار بالایی است، نسبت به خرید و فروش، تبدیل ارز و جابه‌جایی پول در سراسر دنیا اقدام کند. برای انتقال پول به یک کاربر دیگر در پی پال فقط کافی است که نشانی ایمیل اکانت او را در این سرویس پرداخت در اختیار داشته باشید. به همین راحتی امکان جابه‌جایی پول برای شما فراهم می‌شود.

مروری بر مهم‌ترین مزایای پی پال (PayPal)

پی پال به خوبی توانسته است کاربران خود را از دست بروکراسی‌های مرسوم و بعضا سردرگم کننده بانک‌ها نجات دهد. همین مسئله به ظاهر ساده رمز موفقیت اصلی این سرویس پرداخت آنلاین به شمار می‌رود. آمارها نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های روزانه پی پال به مرز ۱۳ میلیون تراکنش در روز نزدیک شده است. سرعت بالا، دسترسی آسان و امنیت مناسب پی پال باعث شده است که کاربران در سراسر دنیا پرداخت کارمزدهای ۲ تا ۴ درصدی را به ازای هر تراکنش به جان بخرند و از خدمات آن استفاده کنند.

آیا استفاده از پی پال در ایران محدودیت دارد؟

پی پال به دلیل پیروی از تحریم‌هایی که علیه ایران وضع شده است، استفاده از خدمات خود را برای کاربران ایران مسدود کرده است. اما با وجود تمام این محدودیت‌ها، هنوز هم امکان استفاده از خدمات پی پال برای کاربران ایرانی فراهم است. در همین راستا ما در زیماپی راهنمایی‌های لازم را از زمان افتتاح حساب تا استفاده از آن در داخل ایران در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. به این ترتیب با رعایت این نکات می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای مبنی بر مسدود شدن حساب خود در پی پال، از آن استفاده کنید.

افتتاح حساب بین المللی زراعت بانک ترکیه (Ziraat Bank)

ترکیه سال‌ها است که برای جذب سرمایه خارجی به کشور خود برنامه‌های متنوعی را اجرا کرده است. امکان ایجاد حساب بانکی برای شهروندان کشورهای مختلف در ترکیه، یکی از این برنامه‌ها است. شهروندان ایرانی نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. در بین بانک‌های مختلفی که در کشور ترکیه وجود دارد، زراعت بانک به عنوان بهترین و مشهورترین بانک در این کشور شناخته می‌شود. علاوه بر شعب متعدد زراعت بانک در سراسر ترکیه، این بانک در کشورهای مختلف دنیا از اروپا گرفته تا آمریکا نیز فعالیت و همکاری‌های گسترده‌ای را ترتیب داده است. افتتاح حساب بین المللی در زراعت بانک ترکیه می‌تواند درب‌های تجارت جهانی را به روش شما بگشاید.

مزایای افتتاح حساب بین المللی زراعت بانک ترکیه (Ziraat Bank)

در این قسمت بد نیست که نگاهی به مهم‌ترین مزایای افتتاح حساب بین المللی زراعت بانک ترکیه بیندازیم:

  • امکان افتتاح حساب مبتنی بر سه ارز دلار آمریکا، یورو و لیر ترکیه برای شما فراهم است.
  • امکان افتتاح حساب به منظور سپرده‌گذاری برای دریافت سود بانکی در زراعت بانک وجود دارد. سود بانکی برای حساب‌های لیری برابر ۹ درصد در سال، برای حساب‌های دلاری ۱ درصد در سال و برای حساب‌های یورویی ۰٫۵ درصد در سال است.
  • با افتتاح حساب در زراعت بانک می‌توانید کردیت کارت و دبیت کارت را دریافت کنید.
  • می‌توانید از خدمات نقل‌وانتقال پول به کشورهای دیگر با استفاده از خدمات سوئیفت بهره‌مند شوید.
  • دسترسی شما به حساب بانکی‌تان دقیقا مشابه حساب‌های بانکی داخلی در هر لحظه از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.
  • با توجه به اتصال زراعت بانک به سیستم تجارت جهانی، نقل‌وانتقال پول به سراسر دنیا در کمترین زمان ممکن است.
  • هیچ‌گونه مالیات یا کارمزدی بابت سپرده گذاری در زراعت بانک از شما دریافت نمی‌شود.

شرایط افتتاح حساب بین المللی زراعت بانک ترکیه

در سال‌های قبل برای افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه شرطی مبنی بر داشتن تابعیت ترکیه وجود داشت. اما بعد از مدتی این شرط برداشته شد. نکته مهم این است که برای افتتاح حساب بین المللی زراعت بانک ترکیه باید حتما بعد از انجام مراحل مقدماتی از سوی زیماپی، شخصا در یکی از شعب این بانک در ترکیه حاضر شوید و مراتب افتتاح حساب را پی بگیرید. البته اگر تابعیت ترکیه را ندارید، باید حتما نسبت به دریافت کد مالیاتی در این کشور اقدام کنید.

اصلی‌ترین موارد مورد نیاز برای افتتاح حساب نیز داشتن پاسپورت معتبر ایرانی و سیم‌کارت ترکیه‌ای (برای دریافت پیامک رمز یکبار مصرف) است. کار افتتاح حساب در این بانک یک روزه انجام می‌شود و ویزا کارت یا مستر کارت نیز بنا بر خواسته شما در همان روز صادر و تحویل داده می‌شود. به این ترتیب برای خریدهای آنلاین از سایت‌های خارجی، دریافت درآمدهای ارزی و انتقال پول به حساب‌های خارجی می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی اقدامات لازم را انجام دهید.

لذت افتتاح حساب بین المللی را با زیماپی تجربه کنید

رویکرد ما در زیماپی، تلاش برای کاستن از دشواری‌ها و موانعی است که بر سر راه ارتباط اقتصادی بین از ایران با سایر کشورهای جهان وجود دارد. افتتاح حساب بین المللی یکی از ده‌ها خدمتی است که در این راستا به شما هم‌وطنان عزیز ارائه می‌کنیم. برای این منظور با استفاده از اپلیکیشن زیماپی، می‌توانید در کمترین زمان ممکن درخواست خود را برای ما ارسال کنید. در ادامه همکاران ما در تمام مراحل افتتاح حساب بین المللی در کنار شما حضور خواهند داشت. چناچنه در خصوص فرآیند افتتاح حساب نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید با همکاران ما در زیماپی تماس برقرار کنید. با زیماپی دیگر نگران درآمدها و پرداخت‌های ارزی خود نباشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.