کد مطلب: ۳۰۷۸۳۰

معاون وزیر صنعت خبر داد:

افتتاح خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ در سال آینده

افتتاح خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ در سال آینده

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از روند بازسازی کارخانه ریسندگی و بافندگی بافت بلوچ ایرانشهر گفت: خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر تا یک سال آینده تکمیل و راه اندازی می شود.

منصور معظمی افزود: با راه اندازی این واحد بافندگی این کارخانه برای 600 نفر ایجاد اشتغال می کند.

به گزارش تجارت‌نیوز،معظمی همچنین گفت: خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد .

معاون وزیر ادامه داد: با راه اندازی خط جدید این کارخانه که برای تجهیز آن 100 میلیارد تومان هزینه شده است زمینه اشتغال 170 نفر به طور مستقیم فراهم می شود.

وی اظهار کرد: کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای نساجی کشور نقش موثری در اشتغال و توسعه جنوب شرق کشور داشته است، امکانات این کارخانه در آتش سوزی سال 88 از بین رفت.

معظمی گفت: ماشین آلات جدید و مدرن برای راه اندازی خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ در حال نصب است، تلاش می کنیم با احیای دوباره این واحد نساجی شاهد تولید کالای داخلی و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.

به گفته وی، سفارش ساخت قسمتی از تجهیزات داده شده است و پس از تولید وارد کارخانه می شود.

وی با بیان این که واحد رنگ رزی و ریسندگی این کارخانه و در مجموع 30 درصد ظرفیت آن در حال فعالیت است اظهار کرد: طی سال های گذشته بر اساس اصل 44 مقرر شد نوسازی و به سازی کارخانه بافت بلوچ به بخش خصوصی واگذار شود، ولی در دولت یازدهم دولت این پروژه را در دست گرفت و از سوی مقام های کشوری تاکید زیادی برای سرعت بخشیدن به آن شده است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.