کد مطلب: ۵۹۹۸۳۱

افزایش امنیت شغلی کارمندان و مشارکت منابع انسانی جهت حفظ کارمندان

افزایش امنیت شغلی کارمندان و مشارکت منابع انسانی جهت حفظ کارمندان

استفاده از نرم افزار تایمزی با حضور و غیاب آنلاین خود از طریق موبایل و کامپیوتر یا لپ‌تاب هم باعث امنیت شغلی کارمندان می‌شود و هم سبب مشارکت منابع انسانی در جهت حفظ کارکنان شرکت خویش می‌شود. به این صورت که هر یک از مدیران منابع انسانی می‌توانند ارزیابی بهتر و دقیق‌تری روی کارمندان شرکت خود داشته باشند.

استفاده از حضور و غیاب کارمندان شغلی به شیوه‌های مختلف

امروزه حضور و غیاب هر یک از کارکنان یک شرکت و اداره‌جات مختلف به روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که همین حضور و غیاب آنها هم در محاسبه دستمزد و حقوق آنها به ویژه حساب و کتاب اضافه کاری هر یک از آنها و هم در افزایش بهره‌وری و راندمان کاری و حفظ کارکنان آن شرکت تأثیرگذار می‌باشد. در گذشته‌های نه چندان دور به جهت مطلع شدن از حضور و غیاب کارمندان هر شرکتی از روش های دستی و سنتی استفاده می‌شد. اما رفته رفته نیاز به سیستم‌های جدید حضور و غیاب با دستگاه‌های مختلف به خوبی در هر یک از شرکت‌ها حس شد تا اینکه از دستگاه‌های مختلفی در این راستا بهره‌مند شدند. امروزه نیز حضور و غیاب آنلاین با موبایل در شرکت‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی مختلف مرسوم گشته است که با استفاده از موبایل یا لپ‌تاب و کامپیوتر خود هر یک از مدیران منابع انسانی مختلف می‌توانند اقدام به حضور و غیاب کارمندان شرکت خویش کنند. حضور و غیاب با موبایل کارکنان هر یک از شرکت‌های مختلف به منظور اهداف و اغراض مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه با یکی از آنها آشنا خواهیم شد و در نهایت با معرفی بهترین و جدیدترین نرم افزار موجود در این زمینه بحث را به پایان خواهیم برد. پس با ما تا پایان همراه باشید.

استفاده از حضور و غیاب آنلاین با موبایل در ارگان‌‏های مختلف

یکی از وظایف هر یک از مدیران منابع انسانی مختلف، حضور و غیاب آنلاین یا غیر آنلاین کارکنان شرکت خویش می‌باشد که به هر دو شیوه ممکن امروزه این مهم محقق می‌گردد. استفاده از حضور و غیاب آنلاین با موبایل در هر یک از این ارگان‌ها امروزه به جهت تسریع و تسهیل در روند حضور و غیاب کارمندان شرکت‌های مختلف، بیشتر مورد استقبال مدیران منابع انسانی واقع شده است. استفاده از نرم افزارها و برنامه‌های پیشرفته در این زمینه باعث شده است تا مدیران منابع انسانی با ارائه گزارش‌های آنلاین و لحظه‌ای بتوانند حق هر یک از کارکنان خود را به خوبی و درستی داده تا حق هیچ کس پایمال نگردیده و هیچ گونه اجحافی به کارکنان شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف خصوصی و دولتی نشود. یکی از ویژگی‌های این نوع از نرم افزارها حضور و غیاب آنلاین با موبایل در هر زمان و مکانی است که سبب حفظ کارکنان و افزایش بهره‌وری آنها با هدف ارتقای امنیت شغلی آنها می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

افزایش امنیت شغلی کارمندان

افزایش امنیت شغلی کارمندان و مشارکت منابع انسانی جهت حفظ کارمندان

حضور و غیاب آنلاین کارمندان یک شرکت به وسیله نرم افزارهای پیشرفته به افزایش امنیت شغلی کارمندان و مشارکت منابع انسانی در جهت حفظ کارکنان خود می‌انجامد. به این صورت که هر یک از مدیران منابع انسانی می.توانند در هر زمان و مکانی با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته حضور و غیاب آنلاین، تردد کارکنان خود و ساعت ورود و خروج آن ها را مورد ارزیابی قرار دهند. همین مسئله به نوبه خود سبب می‌شود تا اجحافی به هیچ یک از افراد نگردد و هر یک از کارکنان شرکت مربوطه، تمامی هم و غم خویش را برآن بگذارند تا به موقع در محل کار خود حاضر شده و سر زمان تعریف شده خروج بزنند. بنابراین اگر کارمندی ساعت ورود و خروج خود را و نیز سایر قوانین و قواعد اعمال شده در آن شرکت را به درستی رعایت کند؛ به امنیت شغلی خود کمک بسیار زیادی کرده است. از طرفی دیگر مدیران منابع انسانی نیز می‌توانند کارمندان و کارکنان خوب و متعهد خود را این گونه حفظ کنند تا بتوانند به خوبی از وجود آنها به جهت ارتقای راندمان کاری و رشد و پیشرفت روزافزون شرکت خویش نهایت بهره‌وری را داشته باشند.

نرم افزار تایمزی

استفاده از نرم افزار تایمزی به جهت حضور و غیاب آنلاین کارمندان

همان گونه که گفته شد؛ استفاده از حضور و غیاب آنلاین با موبایل یا با استفاده از کامپیوتر و لپ‌تاب می‌تواند به امنیت شغلی کارمندان هر شرکت و مشارکت مدیران منابع انسانی در حفظ کارکنان متعهد خود تأثیرگذار باشد. حضور و غیاب آنلاین را شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار تایمزی صورت بخشید. حضور و غیاب با موبایل با نصب این نرم افزار روی گوشی موبایل هوشمند خود با هر یک از سیستم عامل های مختلف و نیز از طریق نسخه تحت وب آن بر روی لپ‌تاب و کامپیوتر شخصی خویش در هر زمان و مکانی به لطف داشتن اینترنت رصد کنید. بنابراین اگر به فکر حفظ کارکنان خود هستید و در صورتی که می‌خواهید حضور و غیاب کارمندان خود را و ساعت ورود و خروج آنها را مورد ارزیابی قرار دهید تا استفاده‌های بهینه‌ای از گزارش‌های اعمال شده آنها ببرید؛ بهتر است با این نرم افزار و ویژگی‌های آن آشنا باشید. نرم افزار تایمزی به شما کمک می‌کند تا شما بتوانید با کمترین هزینه ممکن، بیشترین بهره‌وری را در این راستا داشته و اقدام به حضور و غیاب آنلاین کارمندان خود و حتی کارکنان دورکاری خود داشته باشید. شما می‌توانید در این نرم افزار اطلاعات پرسنل خود را به طور کامل ذخیره نمایید و تصویر آنها را نیز در برابر اطلاعات شخصی آنها آپلود نمایید تا ارزیابی و شناخت بیشتر و بهتری نسبت به کارکنان متعهد خویش داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.