کد مطلب: ۴۸۶۳۶۵

وزیر صنعت:

شرایط برای افزایش صادرات کشور در نیمه دوم سال ۹۹ فراهم است

شرایط برای افزایش صادرات کشور در نیمه دوم سال ۹۹ فراهم است

وزیر صنعت گفت: شرایط برای افزایش صادرات کشور در شش ماهه دوم سال جاری فراهم است و با تدبیر می‌توانیم در خصوص تامین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید گام‌های خوبی برداریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مشترک با وزرای نفت، جهاد کشاورزی، رییس بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و گمرک گفت: با توجه به دستور رئیس محترم جمهور در خصوص هماهنگی دستگاه‌ها برای افزایش صادرات و همچنین تامین کالاهای مورد نیاز کشور، این جلسه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: پیام ویژه این جلسه هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت و وزرای اقتصادی برای مواجهه با اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی تحمیلی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: شرایط برای افزایش صادرات کشور در ۶ ماهه دوم سال فرآهم است و در سایه همدلی و با تدبیر، می‌توانیم در خصوص تامین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید گام‌های خوبی برداریم.

رزم حسینی گفت: سابقه درخشان مردم عزیز کشورمان در مقاطع حساس پس از انقلاب اسلامی، موید این امر است که با هماهنگی و همراهی همه بخش‌ها از شرایط سخت موجود نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.