کد مطلب: ۱۲۰۶۶۹

قیمت خودروهای خارجی جدید ۳ میلیون گران شد

قیمت خودروهای خارجی جدید 3 میلیون گران شد

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اعلام کرد: قیمت خودروهای وارداتی به دلیل نوسان نرخ ارز و مدل های جدید 2017 افزایش پیدا کرده است. غلامحسین قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تجارت نیوز در خصوص افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی از شرکت ها به بهانه گرانی نرخ دلار ،

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اعلام کرد: قیمت خودروهای وارداتی به دلیل نوسان نرخ ارز و مدل های جدید 2017 افزایش پیدا کرده است.

غلامحسین قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تجارت نیوز در خصوص افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی از شرکت ها به بهانه گرانی نرخ دلار ، قیمت خودروها را افزایش دادند.

وی افزود: قیمت خودروهای داخلی را وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین می‌کند، گاهی اوقات با این افزایش قیمت ها وضعیت که بهتر نمی‌شود، بلکه بدتر هم می‌شود.

قاسمیان با اشاره به وضعیت بازار خودرو بیان داشت: بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد و وضعیت تغییری نکرده است.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به تدوام کاهش تقاضا در بازار خودرو اظهار داشت : با وجود افزایش قیمت در برخی از خودروها، اما همچنان بازار با کاهش تقاضا روبرو است و تنها مشتریان واقعی خرید می کنند. وی گفت : در حال حاضر پرفروش ترین خودروهای داخلی در بازار پژو، پراید، سمند و 206 است.

قاسمیان در ادامه به بازار خودروهای وارداتی اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه نوسانات نرخ ارز تا حدودی افزایش قیمت در رابطه با خودروهای وارداتی وجود داشته است، همچنین با ورود خودروهای مدل 2017 افزایش قیمتی حدود 3 میلیون روی این خودروها را داریم.

وی در ادامه گفت : فعلا" با متوقف شدن ثبت سفارش ها باید منتظر ماند تا ببینیم وضعیت بازار خودروهای وارداتی چه تغییری خواهد کرد.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به معاملات در بازار خودروهای دست دوم بیان کرد: وضعیت خرید و فروش خودروهای دست دوم در مقایسه با صفر به مراتب بهتر است.

قاسمیان درباره پیش‌بینی سه ماه پایانی سال بازار خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌شود پیش‌بینی کرد، چراکه فعلا رکود است. البته این موضوع مربوط به همه صنف می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت بازار در شب عید به طور قطع تغییر خواهد کرد، اما فعلا که هیچ تغییری در بازار نمی‌بینیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.