کد مطلب: ۵۰۴۰۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت شوینده‌ها چقدر جدی است؟

افزایش قیمت شوینده‌ها چقدر جدی است؟

یک تولیدکننده مواد شوینده از شنیده‌هایی مبنی بر افزایش احتمالی قیمت مواد شوینده سخن گفت و توضیح داد: علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و پت‌های پلاستیکی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،یک تولیدکننده مواد شوینده از شنیده‌هایی مبنی بر افزایش احتمالی قیمت مواد شوینده سخن گفت و توضیح داد: علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و پت‌های پلاستیکی است.

این روزها برخی فروشندگان کالاهای قبلی را با نرخ جدید به مردم می‌فروشند. به عنوان مثال طبق مشاهدات مایع ظرف‌شویی چهار لیتری هفته گذشته ۴۵ هزار تومان بود که برخی سوپرمارکت‌ها این کالا را با قیمت ۷۰ هزار تومان به مردم می‌فروشند.

مایع دستشویی سه کیلویی هفته گذشته ۴۷ هزار تومان بود که این هفته، قیمت این کالا ۲۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۶۷ هزار و ۷۰۰ تومان به مردم فروخته می‌شود.

علت گرانی روزانه قیمت مواد شوینده چیست؟ آیا با افزایش قیمت‌ها تقاضا برای خرید وجود دارد؟

یک تولیدکننده مواد شوینده درباره وضعیت تولید شوینده‌ها به تجارت‌نیوز گفت: مواد اولیه، پت پلاستیکی و یدک پلاستیکی (افشانه‌هایی که در چند منظوره‌ها و پاک‌کننده‌ها استفاده می‌شود، پمپ‌های پلاستیکی جز یدک هستند) به شدت گران شده است. نوسان قیمت دلار هم در گرانی قیمت شوینده‌ها بی‌تاثیر نیست.

واردات مواد اولیه شوینده‌ها از آلمان و هلند

سامان عبدالله‌پور اظهار کرد: مواد اولیه شوینده‌ها از آلمان و هلند وارد کشور می‌شود و اکثر این مواد خارجی است. همین مسئله هزینه تولید را افزایش داده است. متاسفانه مواد اولیه ایرانی کارایی در حوزه تولید ندارند و ما مجبور هستیم که مواد اولیه را از کشورهای اروپایی تامین کنیم.

به گفته این تولیدکننده مواد شوینده، یدک‌ها (پمپ‌های شوینده‌ها) از اروپا وارد می‌شود. با آن که قیمت مواد شوینده به شدت گران شده است اما تقاضا برای خرید آن وجود دارد. چنانچه زمزمه افزایش قیمت شوینده‌ها عملی شود ممکن است تقاضا کاهش یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سهیل

    قیمتا توی کشورای اروپایی و امریکا همون قیمتای ۴۰ سال پیشه چرا توی کشور ما همیشه همه چی باید گرون بشه کمر مردم رو زیر بار گرونیها خرد کردید بسه دیگه

  • رنگین کمان

    دیگه بدبخت شدیم رفت.. واقعا چیزی مونده که گرون نشده باشه.

  • ناشناس

    گران شدن دوماهه مسولیت ماحالامتوجه شدن جالبه

  • انسان باشیم انسان بمانیم.به هم رحم کنیم تا بالا هم بهمون رحم کنه در آخرتمون

    مسئولینی که این گرانی ها رو میبینید و هیچ تدبیری نمی اندیشید و مقابله نمیکنید و مردم قشر ضعیف فقط داغدار این روزها هستند و خواهی ماند .اگر مسئولیتی را به عهده گرفتید که در مقابل گرانی و معیشت مردم بجنگید با گران فروش ها و گرانی ها و قسم خورده اید از روز اول کارتان و حقوق و مزایا خوب می گیرید امروز روزی است که دفاع کنید از حق مردم ضعیف .حدیث از مولایمان دارم برایتان ای مسئولین ناضر که مولایمان میفرماید نگذارید سفره مردم خالی شود با گرانی و ظلم چون سفره خالی باعث سستی دین و ایمانشان خواهد شد و ناضرین مسئول این گرانی و سببش خواهد بود چون به کاری که به عهده گرفته اند اگر به خوبی عمل نکنند گناه و باعث این مصیبت شده اند حدیث این است باشد شیوه علی عدالت و برابری .چون خداوندی در میانمان هست .

  • ناشناس

    قیمت شوینده ها 3 برابر شده است !!!
    مایع ظرفشوئی 6 هزار تومن شده 19 هزار تومن !!!

  • ناشناس

    همه چیز وقتی پای پول در میان باشه در ایران جدی است وبا کسی شوخی ندارد کار بجای میرسد که برای یک کیسه خاک یک روزکارگری کنیم