کد مطلب: ۱۲۷۵۰۰

افزایش قیمت طلا و سکه

افزایش قیمت طلا و سکه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه در ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد که در این بازه زمانی افزایش قیمت جهانی طلا باعث صعودی شدن نرخ سکه و طلا در بازار داخلی شد. محمد کشتی آرای گفت: در ایام نوروز و در حدود دو هفته

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه در ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد که در این بازه زمانی افزایش قیمت جهانی طلا باعث صعودی شدن نرخ سکه و طلا در بازار داخلی شد.

محمد کشتی آرای گفت: در ایام نوروز و در حدود دو هفته اخیر شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تقاضا برای سکه کاهش پیدا کرد و در آن مقطع زمانی قیمت سکه نزولی شد، اما این روند کاهشی باقی نماند و در دو هفته اخیر مجددا افزایش قیمت جهانی طلا باعث شد که بار دیگر سکه با روند صعودی مواجه شود و حرکت کاهشی که برای سکه آغاز شده بود، ادامه پیدا نکند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر قیمت جهانی طلا در بازار جهانی افزایش یافته بود و همین افزایش تاثیر خود را بر بازار داخلی گذاشته بود و با وجود آنکه قیمت بازار داخلی به صورت رسمی فعالیت نداشت، اما با این حال این افزایش اتفاق افتاد و قیمت طلای ۱۸ عیار از نرخ ۱۱۵ هزار تومان در آستانه تعطیلات به ۱۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا،کشتی آرای تصریح کرد: اما مطمئنا قیمت‌ها در بازار بسته به وضعیت نرخ ارز و قیمت جهانی طلا دستخوش تغییراتی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.