کد مطلب: ۴۸۲۹۹۷

کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟

کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟

در گزارش‌های جدید منتشر شده در کدال چند نماد به افزایش قیمت اخیر خود اشاره کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در گزارش‌های جدید منتشر شده در کدال چند نماد به افزایش قیمت اخیر خود اشاره کرده‌اند.

طبق گزارشی که دنیای اقتصاد منتشر کرده، شرکت نئوپان ۲۲ بهمن با نماد چنوپا با انتشار اطلاعیه‌ای از اجرایی شدن افزایش قیمت محصولات تولیدی خبر داده است. این شرکت که در گروه صنعت محصولات چوبی قرار دارد اثر این رویداد را بر وضعیت شرکت مشخص نکرده است. اما ۱۹ محصول متفاوت نئوپان این شرکت ۹ درصد افزایش خواهد یافت. در بخشی از این اطلاعیه آمده است با توجه به افزایش نرخ خرید مواد اولیه و نوسانات ارزی به تناسب قیمت تمام شده تولیدات محصول افزایش نرخ برابر مصوب هیات مدیره اجرایی شد.

شرکت رادیاتور ایران با نماد ختور دیگر شرکتی است که گزارش الف منتشر کرده است. موضوع گزارش این شرکت نیز به افزایش نرخ فروش محصول و خدمات مربوط می‌شود. بر اساس پیوست‌های این گزارش چهار محصول این شرکت یعنی رادیاتور نوع ۱ تا ۴ افزایش قیمت داشته است. رادیاتور نوع ۱، ۲ و ۴، ۳۷ درصد افزایش یافته و رادیاتور نوع ۳، ۳۶ درصد افزایش قیمت داشته است. میانگین نرخ قدیم این چهار محصول برابر با یک میلیون و ۱۷۶ هزار تومان بوده و حالا این میانگین به یک میلیون و ۶۱۱ هزار تومان رسیده است.

این افزایش نرخ به فروش این چهار محصول، طرف قرارداد با شرکت تراکتور‌سازی تبریز است و مدیران رادیاتور ایران با انتشار فاکتور این قرارداد افزایش قیمت‌ها را اعلام کرده‌اند. این چهار محصول در سال مالی گذشته ۲۰ میلیارد تومان از مبلغ فروش این شرکت را به خود اختصاص داده و مبلغ فروش این چهار محصول به کل درآمد شرکت در سال گذشته برابر با ۶ درصد بوده است.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوبه