کد مطلب: ۴۶۱۵۵۳

افزایش مهارت‌های شغلی از طریق یادگیری دوره‌های ویدئویی آنلاین

افزایش مهارت‌های شغلی از طریق یادگیری دوره‌های ویدئویی آنلاین

پس از کاریابی و یافتن شغل مناسب، یکی از دغدغه‌های جوانان و به خصوص افرادی که به دنبال ارتقا سطح شغلی خود هستند، کسب مهارت‌هایی است که بتواند در حوزه کاری که به آن مشغولند، به آن‌ها کمک نماید. گذراندن دوره‌های آموزش آنلاین و یا ویدئویی یکی از این راه‌ها به شمار می‌آید و می‌تواند به فرآیند کاریابی یا ارتقاء شغلی و پیشرفت شما کمک کند.

پس از کاریابی و یافتن شغل مناسب، یکی از دغدغه‌های جوانان و به خصوص افرادی که به دنبال ارتقا سطح شغلی خود هستند، کسب مهارت‌هایی است که بتواند در حوزه کاری که به آن مشغولند، به آن‌ها کمک نماید. گذراندن دوره‌های آموزش آنلاین و یا ویدئویی یکی از این راه‌ها به شمار می‌آید و می‌تواند به فرآیند کاریابی یا ارتقاء شغلی و پیشرفت شما کمک کند. ما در این مطلب به ناگفته‌هایی در باب کاریابی و روش‌هایی که می‌تواند در افزایش مهارت‌های شغلی موثر باشد می‌پردازیم.

کاریابی و پیدا کردن شغل مناسب

این روزها روش‌های کاریابی با گذشته بسیار تفاوت دارد. امروزه شما مجبور نیستید مانند سال‌های قبل، صبح زود به دکه روزنامه‌فروشی بروید، یک دسته روزنامه بخرید و داخل آن‌ها بگردید تا دور شغل مورد نظر خط پر رنگی بکشید. پس از آن شروع کنید به تماس گرفتن و یا رفتن از این سر شهر به آن سر شهر برای انجام مصاحبه و صبر کنید تا نوبت شما برای صحبت با مدیر مربوطه فرا برسد.

بدون شک شما هم موافقید که این نوع از کاریابی که تا سال‌های اخیر رواج داشت چندان آسان نبود. اما امروزه به لطف برخورداری از اینترنت و دسترسی به اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف کاریابی شما می‌توانید هر روزه تعداد زیادی از آگهی‌های استخدامی را ببینید و برای کار مورد نظرتان رزومه بفرستید و در صورت مثبت بودن پاسخ، برای مصاحبه تشریف ببرید. همچنین اتفاق خوشایند دیگری نیز در حوزه کاریابی رخ داده است و بسیاری از افراد با توجه به توانمندی‌هایی که دارند، این نوع شیوه کاری را انتخاب می‌کنند. به این شیوه دورکاری یا آزادکاری می‌گویند.

65rerdf

دورکاری یا فریلنسینگ به چه معناست؟

دورکاری Teleworking به معنای کار کردن از راه دور است و فریلنسینگ به شیوه ای از کارکردن اطلاق می‌شود که فرد پروژه‌ای را از یک شرکت دریافت می‌کند و آن پروژه را بدون نیاز به حضور در محل، در خانه یا هر مکانی که مایل است به انجام می‌رساند. فرد فریلنسر در دوره کاری خود تنها از طریق اینترنت با کارفرما ارتباط دارد و کارها را از این طریق به وی ارائه می‌کند.

چه کارهایی را می‌توان به صورت دورکاری انجام داد؟

این شیوه طیف مشخصی از کارها را در بر می‌گیرد. نویسنده‌ها، طراحان، مترجمان، توسعه دهندگان وب، افرادی که شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنند، بازاریابان و کسانی که در حوزه تبلیغات سایت و شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و همچنین ویراستاران و مشاوران کسب و کار در این گروه قرار می‌گیرند و می‌توانند پروژه‌هایشان را به صورت دورکاری انجام دهند.

شما هم اگر چنین مهارت‌هایی دارید می‌توانید همین امروز مشغول شوید و در حوزه‌ای که به آن علاقمندید کار کنید و درآمد داشته باشید.

مزایای کاریابی به صورت دورکاری

وقتی با افرادی که به صورت آزادکاری یا فریلنسینگ کار می‌کنند صحبت می‌کنیم و می پرسیم چرا این روش را برای کار انتخاب کرده‌ای، این دلایل را ارائه می‌کنند:

  • در این شیوه کاری رئیس خود هستند.
  • از آزادی و انعطاف‌پذیری در کار برخوردارند.
  • می‌توانند در کنار انجام پروژه‌های کاری، به فعالیت‌هایی که علاقمندند بپردازند.
  • درآمد بیشتری دارند.
  • در خانه هستند و نیاز به طی کردن مسیر رفت و آمد ندارند.
  • ترس از اخراج و بیکار شدن ندارند.
  • خلاقیت در آن‌ها همواره در حال افزایش است.
  • مجبور به کار کردن در کنار افرادی که احساس خوبی به آن‌ها ندارند، نیستند.
  • می‌توانند با گذراندن کلاس‌های آموزش آنلاین و یا دوره‌های ویدئویی آنلاین در جهت افزایش مهارت‌ها و ارتقاء شغلی خود تلاش نمایند.

برای انجام کار فریلنسری به چه مواردی نیاز است؟

پیشتر اشاره کردیم زمانی که کار به صورت دورکاری را انتخاب می‌کنید، حتما باید از رزومه قوی برخوردار باشید. زیرا میزان درآمد و ارتقاء شغلی فریلنسرها ارتباط مستقیمی با مهارت‌های آن‌ها دارد. بنابراین تا جایی که می‌توانید برای گرفتن پروژه‌های خوب باید بر میزان توانایی‌های خود بیفزایید و دانسته‌های خود را به‌روزرسانی کنید، تا بتوانید رزومه‌ای قوی را در اختیار کارفرما بگذارید. پس در فریلنسیگ یادگیری مستمر تنها راه رسیدن به هدف است.

سایت نیل پیکسل به عنوان یکی از سایت‌های برتر کاریابی می‌تواند هم زمان در زمینه افزایش سطح مهارت‌های کاربران و ارتقاء شغلی به آن‌ها کمک نماید. این مجموعه دوره‌های آموزش آنلاین را تدارک دیده که دانشجویان پس از طی کردن این آموزش‌ها می‌توانند به صورت دورکاری به فعالیت کاری خود ادامه دهند.

مزیت کلاس‌های آموزش آنلاین نسبت به سایر منابع آموزشی

rtdfg

همان طور که می‌دانید تصاویر و یا فیلم‌ها ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب دارند. هر فیلمی که سال‌ها پیش دیده‌اید نسبت به کتابی که همان زمان خوانده‌اید تاثیر بیشتری در ذهن شما بر جای گذاشته است. پس شما هم با من موافقید که دیدن یک فیلم آموزش ویدئویی می‌تواند نتایج ثمربخش بیشتری نسبت به مطالعه کتاب و جزوات آموزشی به همراه داشته باشد. طبق تحقیقات به عمل آمده مزایای آموزش آنلاین را می‌توان به موارد زیر خلاصه کرد.

  • انعطاف‌پذیری در زمان و مکان

شما می‌توانید با تهیه بسته‌های آموزشی در هر زمان و مکانی به تماشای آن بنشینید و سپس در زمانی مشخص در آزمون‌ها و گفت‌و‌گوهای آنلاین شرکت کنید.

  • مقرون به صرفه بودن آموزش ویدئویی

از دیگر ویژگی‌های این روش یادگیری می‌توان به قیمت‌های مناسب آن اشاره کرد. برای ثبت نام در کلاس‌های حضوری شما علاوه بر پرداخت شهریه، باید هزینه‌های رفت و آمد و اتلاف وقت را در نظر بگیرید. اما با استفاده از دوره آموزش آنلاین هزینه‌های شما تقریبا به نصف خواهد رسید.

  • برخورداری از آموزش های بهترین معلمان

اگر شما بخواهید از آموزش استادان برتر در هر زمینه‌ای استفاده نمایید، ممکن است با مشکلاتی از قبیل پر شدن ظرفیت کلاس‌ها و یا فاصله زمانی که هر استاد می‌تواند به برقراری دوباره همان کلاس بپردازد دچار شوید. اما آموزش آنلاین و یا آموزش ویدئویی این مشکل را از دوش شما برداشته، ضمن آن که شما می‌توانید هر فیلم را برای آموزش بهتر چند بار ببینید.

  • تعامل بیشتر بین دانشجویان و اساتید

در کلاس‌های حضوری ممکن است تعامل بین دانشجو و معلم محدود به زمان کلاس باشد. اما در دوره‌های آموزش آنلاین شما می‌توانید در ویدئو کنفرانس‌ها یا گفت‌و‌گو‌های نوشتاری مشکلات خود را بازگو کرده و آن‌ها را رفع نمایید.

مرجع برگزاری دوره‌های ویدیوئی و آموزش آنلاین فریلنسینگ

وب‌سایت کاریابی نیل پیکسل دارای یک بخش یادگیری ( کالج ) است و بستری را فراهم کرده که کاربران بتوانند در هر حوزه‌ای آموزش های لازم را به صورت آنلاین کسب نمایند. همچنین نیل پیکسل با ارائه مشاوره‌های کاربردی، مسیر درستی را متناسب با علاقمندی هر دانشجو پیش روی او قرار می‌دهد تا برای گذراندن دوره‌ها دچار سردرگمی نشده و مناسبترین راه را بیابد.

در این سایت دوره‌های جامعی مانند طراحی، نرم‌افزار و IT، کسب و کار، توسعه فردی و… ارائه شده که هر کدام از این شاخه‌ها نیز دارای زیرمجموعه‌های فراوانی است.

نیل پیکسل شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که از مهارت‌های بالایی برخوردارند بتوانند دانسته‌های خود را از طریق کلاس‌های آموزش آنلاین و یا به صورت آموزش ویدئویی در اختیار کسانی قرار دهند که علاقمندند مهارت‌های خود را در جهت کاریابی و ارتقاء شغلی افزایش دهند.

همچنین نیل پیکسل برای کاریابی نیروهای متخصص شرایطی را فراهم کرده است تا کارفرمایانی که به دنبال استخدام نیروهای کارآمد هستند بتوانند با فریلنسرهایی که از طرف نیل پیکسل مورد تایید واقع شده‌اند ارتباط برقرار کرده و پروژه‌های خود را به آن‌ها بسپارند. در واقع نیل پیکسل در این بخش مانند پلی میان کارفرمایان و کارجویان قرار گرفته است.

با نیل پیکسل می‌توانید بیاموزید ، مهارت کسب کنید و به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.