کد مطلب: ۷۱۰۸۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تکذیب گرانی گاز صنایع / مخبر از افزایش نرخ گاز بی‌خبر است؟

تکذیب گرانی گاز صنایع / مخبر از افزایش نرخ گاز بی‌خبر است؟

روز یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور پیشنهاد اصلاح قیمت خوراک و گاز مطرح شد. اما امروز سازمان برنامه و بودجه این افزایش نرخ را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز یکشنبه در جلسه‌ هم‌اندیشی در ارتباط با مسایل مرتبط با بودجه عمومی دولت برای سال ۱۴۰۲ از جمله افزایش نرخ گاز در سازمان بورس برگزار شد. بر اساس مسائل مطرح شده در این جلسه قرار بود که اصلاح قیمت خوراک یکی از موضوعات لایحه بودجه ۱۴۰۲ باشد و براساس آن اصلاح قیمت گاز و گاز اتان که بر مبنای متان باشد. اما امروز سازمان برنامه و بودجه امروز این اصلاح قیمت را تکذیب کرد.

همچنین روابط عمومی سازمان بورس در توییتی نوشت: در حاشیه جلسه معاونت اقتصادی رئیس‌جمهوری پیرامون متانول سازها، نماینده دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که برخلاف شایعات در مرحله‌ی اولیه تدوین بودجه ۱۴۰۲، هرگونه افزایش در نرخ سقف گاز به هیچ‌ عنوان در دستور کار نیست و ملاک مصوبه ستاد اقتصادی دولت در بهمن ۱۴۰۰ است.

نکته جالب اینجاست که این جلسه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری انجام شده اما سازمان برنامه و بودجه افزایش در نرخ سقف گاز را تکذیب می‌کند. چگونه معاون اقتصادی رئیس جمهور از عدم افزایش قیمت نرخ سقف گاز خبر ندارد!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.