کد مطلب: ۱۶۱۴۱۷

افزایش پایش صنایع در فصل پاییز

افزایش پایش صنایع در فصل پاییز

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ورامین ضمن اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای فصل پاییز و وارونگی دما در این ایام تاکید کرد: تلاش می‌کنیم ضمن حفظ شرایط تولید و اشتغال به سلامت مردم نیز توجه داشته باشیم.

منصور گل‌محمدی با اشاره به اینکه پایش صنایع و واحدهای صنفی در ایام پاییز و آلودگی هوا افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: کنترل دودکش واحدهایی که با سیستم احتراقی کار می‌کنند در دستور کار ما است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه چنانچه واحد صنفی یا صنعتی آلایندگی داشته باشد اخطاریه دریافت می‌کند، تصریح کرد: اگر واحدها به اخطاریه‌های زیست‌محیطی بی‌توجهی کنند، با توجه به حجم آلایندگی، واحد آلاینده تعطیل خواهد شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ورامین افزود: این شهرستان مجهز به سیستم سنجش آلایندگی هوا است که فعال است و میزان آلاینده‌ها را اعلام می‌کند.

گل‌محمدی با بیان اینکه بعضی واحدها در شهرستان ورامین اقدامی در جهت کنترل پساب خروجی انجام نداده‌اند، گفت: اداره محیط زیست این شهرستان در حد توان خود واحدهای متخلف را پایش می‌کند و در مرحله اول به آن‌ها تذکر می‌دهد و چنانچه به اخطاریه‌ها بی‌توجهی شود برخورد قانونی با واحدهای متخلف انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که به اداره محیط زیست شهرستان در شناسایی منابع آلاینده کمک کنند تا بتوانیم در اولین فرصت پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.