کد مطلب: ۵۳۱۰۸۰

دستورالعمل افشای اطلاعات بورس و فرابورس

دسترسی همه سهامداران به ۵ مظنه برتر

دسترسی همه سهامداران به ۵ مظنه برتر

مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس از مصوبه تازه هیئت مدیره سازمان بورس مبنی بر دسترسی همه سهامداران به ۵ مظنه برتر خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روح الله دهقان گفت: پیش از این و بنابر دستورالعمل افشای اطلاعات بورس و فرابورس، سایت TSETMC مجاز به انتشار سه مظنه برتر بود. در حال حاضر این موضوع اصلاح شده و ۵ مظنه در اختیار سهامداران قرار گرفته است. براین اساس، ۵ مظنه برتر در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این قابلیت در صفحه نماد از امروز (۳۰ فروردین) اجرایی شده است و در بخش دیده بان بازار از ابتدای هفته آینده فعال خواهد شد.

دهقان اضافه کرد: مطابق با مصوبه هیات مدیره سازمان و اصلاح دستورالعمل افشای اطلاعات بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و ابلاغ آن به شرکت مدیریت فناوری، این شرکت در سایت TSETMC اقدامات لازم را در راستای اجرای مصوبه حاضر انجام داده است.

وی مزیت اجرای این مصوبه را دسترسی یکسان به اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های بهتر سهامداران دانست و گفت: سامانه‌های آنلاین از ۵ مظنه استفاده می‌کنند، اما سایت TSETMC از سه مظنه استفاده می‌کرد. براین اساس و در راستای یکسان سازی دسترسی به اطلاعات برای همه سهامداران، تصمیم هیئت مدیره بر این قرار گرفته است که همه افراد به ۵ مظنه برتر دسترسی داشته باشند تا مزیتی برای شخص خاصی در این راستا ایجاد نشود.

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کاوه.ن.ص

    باباجون یه هفته دستور بدیدسبز شه ماپولمون را حتا باضررهم که شده برداریم.ول کنیداین شِر و ورها رو!! اگه اینایی که بلغور میکنیدمعنیش اینه که دوسه روز مثبت میشه خوبه! وگرنه این حرفاتون هم مثه بقیه فرمایشات همیشگی تون! ما که سر از بازی هاتون درنمیاریم. اگه سرکاریم که هیچ! چون این کار همیشه شماس.

  • ناشناس

    ممنون. مشکل بزرگی حل شد.
    من همیشه می‌گفتم همه موضوعات بورس حل شده، فقط این یه دونه مونده بود، که اونم حل شد.
    با تشکر از همه

  • سید

    خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوون
    گل کاشتی دلاور
    چقدر دیر تا حالا چرا به فکر خودمون نرسید

  • بهزاد

    والا قبلا هم توی سایت کارگزاریها مضنه های سوم به بعد نمایش داده میشد. حالا این چه چیز مهمی بود که اینجوری رسانه ایش کردند ؟

  • ناشناس

    خدایی من یکی ک امیدوار شدم به این تصمیم بزرگ و طوفانی …

  • ناشناس

    رمز ارز ها طی یک سال سود دو هزار برابری داد بورس ایران با رشد پنج و شیش برابری اوضاعش به این روز افتاده . رمز ارز ها یعنی برای سرمایه گذار یک میلیون تومانی دو میلیارد تومان سود داد دیگه دیر شده قول بیست ، سی درصد روزانش را نخورین که بترکه بدبخت میکنه

    • روزبه

      2000 برابر یعنی 200 هزار درصد…خالی هم میندی یجور ببند که به عقل جور در بیاد….حدود سود 600 تا 1000 درصد بوده که با پولی که گفتید میشه 6 تا 10 میلیون تومان نه 2 میلیارد

    • محمد

      بورس هیچ جای دنیا با کریپتوکارنسی قابل مقایسه نیست بازار کریپتو کارنسی بدون منطق و فاند رشد میکنه و ناشی از جنون مردم دنیاس

  • ناشناس

    با این چیزای پیش پا افتاده می خواهید بورس رشد کند؟
    ما را گذاشتید سر کار؟

  • ناشناس

    خلاقیت‌دیگه‌بسه.مثل‌وام‌۷‌تومانی‌شده‌۳تومان‌‌یک‌ماه‌امد‌هیچ‌فروشگاهی‌تحویل‌نمیگیره

  • ناشناس

    اقا زحمت نکشید تو را بخدا خسته میشید همینطور هم کارگزاریها 5مظنه رو نمایش میده

  • ناشناس

    همش چرته , بازار بورس نقدینگی و پول میخواد برای رشد , اینا دارن مردم رو گول میزنن