کد مطلب: ۵۷۷۹۴۳

اقدامات چشم‌گیر بانک ایران زمین در دوره کرونا

از مشارکت در راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون تا کمک به صاحبان مشاغل

از مشارکت در راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون تا کمک به صاحبان مشاغل

بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر فعالیت‌های ویژه‌ای داشته و همچنین این اقدامات پس از شیوع بیماری کرونا و در جهت کمک به کادر درمان و افزایش سرعت واکسیناسیون، دو چندان شده است.

بسیاری از نهادها و سازمان‌ها، علاوه بره فعالیت‌های تعریف شده، خود را موظف به انجام فعالیت‌هایی در حوزه‌های اجتماعی و زیست محیطی می‌دانند تا درکنار رشد کاری خود به بهبود شرایط زندگی نیز کمک کنند.

بانک ایران زمین نیز در همین راستا، طی سال‌های اخیر فعالیت‌های ویژه‌ای داشته و همچنین این اقدامات پس از شیوع بیماری کرونا و در جهت کمک به کادر درمان و افزایش سرعت واکسیناسیون، دو چندان شده است.

از اقدامات مهم و موثر بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت اجتماعی حمایت از نظام سلامت کشور، کمک به بیمارستان‌ها، نهادهای بهداشتی و … از ابتدای شیوع ویروس کرونا بوده است و در همین راستا باید به مشارکت این بانک در راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسن کرونا در باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد.

گفتنی است که بانک ایران زمین از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا و پس از دشوار شدن حضور مردم در بانک‌ها، بستر بانکداری مجازی را فراهم و خدمت‌رسانی به صورت اینترنتی را سریعا گسترش داد تا نشان از همراهی با مردم در طی روزهای سخت کرونایی باشد.

ما از دیگر اقدامات بانک ایران زمین پس از شیوع کرونا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه دستگا‌های ساخت واکسن در راه‌اندازی خط تولید واکسن کوبرکت

بانک ایران زمین به منظور تسریع در فرآیند تولید واکسن و پیشگیری ابتلا و نجات جان مردم کشور، تجهیزات راه‌اندازی خط تولید واکسن کرونا را در اختیار مجموعه دارویی برکت قرارداد تا نیازهای فعلی با واکسن ایرانی تامین شود.

تهیه اقلام بهداشتی کرونا برای بیمارستان‌ها

بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر بیمارستان‌ها به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، در یک طرح عملی، به تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی بیماران کرونایی پرداخت و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داد.

برگزاری پویش پیشگیری از کرونا

بانک ایران زمین همواره با طرح پویش‌های اجتماعی و با مشارکت قرار دادن مردم، به افزایش آگاهی آنها نسبت به اتفاقات و مشکلات می‌پردازد. پس از شیوع کرونا نیز پویش «هیچ‌جا خونه‌ی خود آدم نمیشه» از سوی این بانک طراحی و برای مردم ارائه شد.

در این پویش محتوای آموزشی و اثرگذار در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا، ضرورت در خانه ماندن، چگونگی گذران وقت، برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات سودمند اقتصادی و اجتماعی در خانه و انواع راه‌های تشویقی برای ساده‌تر گذشتن اوقات مردم در خانه را به همراهان معرفی کرد.

امهال تسهیلات صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

در راستای اجرای تکالیف ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف مساعدت و حمایت بانک ایران زمین، طرح "انتقال پرداخت اقساط تسهیلات ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۰ به انتهای دوره تقسط" برای صاحبان مشاغل وکسب وکارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که موعد بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی آن ها درچهارماهه اول سال۱۴۰۰ بوده و در این بازه زمانی پرداخت نشده باشد در این بانک اجرا شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.