کد مطلب: ۲۱۲۹۵۴

«ام وی ام ۱۱۰» با ظاهری متفاوت به بازار می‌آید

«ام وی ام 110» با ظاهری متفاوت به بازار می‌آید

ام‌وی‌ام 110 مجددا در سبد فروش محصولات این شرکت قرار خواهد گرفت و اینبار این خودرو کوچک ایمن با ترکیب رنگ دوگانه و اسپرت عرضه خواهد شد تا همچنان به‌عنوان یک خودرو کم‌مصرف شهری برای مصارف روزانه پیش‌روی خریداران این سگمنت باشد.

جذاب‌ترین نکته این محصول مدیران‌خودرو کاربرد ویژه آن در شهرهای بزرگ و پرترافیک است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودرویی با ابعاد جمع‌و‌جور که قابلیت تردد و پارک در کمترین فضاهای موجود شهر را دارد و همچنین با مصرف پایین سوخت از دغدغه‌های مهم این روزهای شهرنشینان کاسته است. طراحی مدرن این خودرو با ترکیب چراغ‌های بزرگ جلو خودرو چهره‌ای شاد را به این محصول القاکرده و هر بیننده‌ای را مجبور به تبسم خواهد کرد.

شاید ام‌وی‌ام 110 اس اسپورت از معدود خودروهایی باشد که با استفاده از تکنیک طراحی Happy Face به نوعی با طراحی‌های خشن و زمخت برندهای مختلف در سالهای اخیر مقابله کرده است.

اکبری با بیان اینکه این خودرو یکی از ایمن‌ترین خودروهای سگمنت خود بوده است، گفت: این خودرو می‌تواند بهترین گزینه انتخابی در دسته خودروهای کوچک شهری برای مشتریان باشد.

وی افزود: ضمن اینکه با ایجاد ظرفیت‌های جدید در خط تولید شرکت مدیران خودرو استانداردهای لازم برای این خودرو اعمال شده و درحال حاضر مجوزهای جدید از سوی ارگان‌های ناظر تایید شده است و سعی داریم با ایجاد تنوع رنگ برای این خودرو پرطرفدار جذابیت بیشتری ایجاد کنیم.

ام‌وی‌ام 110 اس اسپورت لاکچری یک خودرو سه سیلندر با حجم 998 سی‌سی و 68 اسب بخار و گشتاور 93 نیوتن متری است که از خروجی یک گیربکس 5 دنده‌دستی بهره می‌گیرد.

همچنین این خودرو با بهره‌گیری از استاندارد آلایندگی یورو 4 از بالاترین سطح استانداردهای موجود بهره می‌برد تا سهم بسزایی در حفظ محیط‌زیست داشته باشد.

پیش‌فروش این خودرو با زمان تحویل فروردین و اردیبهشت طی روزهای آتی در کلیه نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

منبع: پرشین‌خودرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.