کد مطلب: ۳۳۸۹۵۶

انتخاب برند دوربین مدار بسته

انتخاب برند دوربین مدار بسته

هنگامی که شما تصمیم بر خرید دوربین مداربسته داشته باشید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود که مواردی مانند برند دوربین مداربسته اهمیت زیادی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، هنگامی که شما تصمیم بر خرید دوربین مداربسته داشته باشید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود، برند دوربین مداربسته، تعداد دوربین مداربسته مورد نیازتان، نوع دوربین مدار بسته از قبیل بی‌سیم یا به همراه کابل، تحت شبکه یا اچ دی و… .

متخصصین شرکت الکامپ در این مقاله سعی خواهند کرد تا شما عزیزان را در انتخاب برند و نوع دوربین مدار بسته یاری نمایند تا در هنگام نصب دوربین مداربسته ، بهترین گزینه را برای مکان مورد نظرتان انتخاب نمایید.

برند دوربین مدار بسته

شما اگر امروز در بازار ایران جستجوی ساده‌ای در بین شرکت‌های موجود در حوزه فروش دوربین مداربسته انجام دهید متوجه خواهید شد که صدها برند مختلف از انواع دوربین مدار بسته، در طرح‌های متنوع موجود هست اما در این بین کدام برند برای شما مناسب خواهد بود؟ این سوالیست که جواب آن برای امنیت شما بسیار مهم خواهد بود.

بسیاری از خریداران این حوزه به دنبال برند های خاص میروند و میتوان گفت هزینه ای بیشتر فقط بخاطر نام برند پرداخت می‌کنند، ما به شما روشی کاربردی تر برای انتخاب دوربین مدار بسته مناسب نشان خواهیم داد تا بتوانید انتخابی هوشمندانه‌تر و به صرفه‌تر داشته باشید.

در هنگام خرید دوربین مدار سته شما باید به دو نکته توجه داشته باشید، اول نوع چیپست دوربین مدار بسته و دوم میزان ضمانت ارائه شده توسط شرکت دوربین مدار بسته، در حال حاضر بهترین چیپست های موجود در بازار ابتدا چیپست سونی بوده و پس از آن چیپست آپتینا بهترین چیپست‌ها هستند.

به عنوان مثال برند اصلی شرکت الکامپ pelcotech بوده که مستقیما توسط ما وارد می‌شود و بدون هیچ واسطه ای به دست مشتریانمان می‌رساند که همین باعث شده تا قیمت دوربین‌های مداربسته شرکت با توجه به کیفیت استثنایی این برند کاملا رقابتی بوده و هنگامی که شما تصمیم به خرید دوربین مداربسته داشته باشید می‌توانید این دوربین را با کیفیت‌های مشابه خود کاملا مقایسه نمایید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

دوربین مداربسته پلکوتک به دلیل اینکه چیپست فوق العاده با کیفیت سونی را در قلب خود دارد از لحاظ کیفیت تصویر جزء بهترین دوربین‌های مداربسته میباشد، چیپست هر دوربین مدار بسته مهمترین و قسمت اصلی تشکیل دهنده آن می‌باشد و اگر در یک دوربین از برندهای متفرقه استفاده شود بعد از مدتی خواهید دید که کیفیت تصویر افت شدیدی خواهد داشت.

اما با توجه به اطمینان ما به برندی که وارد کرده ایم و همچنین چیپست قدرتمند این دوربین مداربسته شرکت الکامپ بر روی تمامی محصولات پلکوتک ضمانت نامه 60 ماهه الکامپ سیستم ارائه میدهد که بالاترین میزان ضمانت یک سیستم مداربسته در ایران میباشد، این اعتماد به محصول را در هیچ شرکت دیگری نخواهید دید و ما ضمانت میکنیم که دوربین‌های ما با همان کیفیتی که روز اول و هنگام نصب به شما تحویل داده شده تا روزی که نیاز های شما ادامه داشته باشد با همان کیفیت به کار خود ادامه خواهد داد.

226

نوع دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته تحت شبکه و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات بالای بازار می باشند. محصولات نظارتی این شرکت در جاهایی که نیاز به یک سیستم مداربسته با کیفیت بالا می باشد و از نظر بودجه مالی محدودیت زیادی وجود ندارد مناسب می باشدو سیستم ای اچ دی پلکو برای بودجه های مالی متوسط بسیار مناسب میباشد.

همچنین در مکان‌هایی که به سیستم نظارتی با هزینه مناسب و نظارت دائمی نیاز دارند از دوربین مدار بسته اچ دی استفاده می‌شود که با توجه به میزان دقت مورد نیاز کیفیت های متفاوتی از 2 تا 5 مگا پیکسل توسط شرکت الکامپ ارائه می‌شود.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با ما تماس گرفته و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق. شعار همیشگی ما در شرکت الکامپ این است: " اول پشتیبانی ، بعد فروش " از انتخاب خود مطمئن باشید.

شماره های تماس : 88517900 و 88519200

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.